Feedback

Feedback pentru Paul

Ce feedback ai pentru Paul?

2

3


VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 8.8/10 (21 votes cast)
Feedback pentru Paul, 8.8 out of 10 based on 21 ratings
Related Posts with Thumbnails

Discuţii

89 comentarii for “Feedback pentru Paul”

  1. misto rau

    Postat de Riciu | January 30, 2012, 5:32 pm
  2. De ce iti ridici gulerul camasii?
    Poza 1. Camasa trebuie bagata in pantaloni si as fi schimbat pantofii cu unii maro.
    Poza 2 Descheie-ti ultimul nasture la sacou si impatureste esarfa aia,n-o lasa asa.

    Postat de DCN | January 30, 2012, 5:33 pm
  3. Camasa se tine in pantaloni.

    Postat de Adelin1 | January 30, 2012, 5:35 pm
  4. ma plictisisem de pantofi maro am 2 perechi una brogue si una din piele intoarsa

    Postat de MPC | January 30, 2012, 5:40 pm
  5. cu camasa aveti dreptate sunt deaccord despre guler a fost ceva experimental

    Postat de MPC | January 30, 2012, 5:42 pm
  6. Imi place paltonul.

    Postat de Dragos | January 30, 2012, 5:43 pm
  7. tinute bine gandite cromatica buna

    Postat de Molo | January 30, 2012, 5:44 pm
  8. Ce poze urate. Ma mir ca ati putut posta asta ceva site. N-are nicio treaba cu fashionul. Guler ridicat?Camasa aia cu carouri? fular pana la genunchi? C`mon son !

    Postat de FLK | January 30, 2012, 5:44 pm
  9. Cum au spus si baietii dinaintea mea: camasa se tine in pantaloni si gulerul NU se tine ridicat LASA-L JOS !!!

    Postat de Alex | January 30, 2012, 5:45 pm
  10. @Flk depinde de stilul si gusturiile fiecaruia

    Postat de Molo | January 30, 2012, 5:47 pm
  11. @ce spui sa trimiti si tu niste poze lui Laci

    Postat de Molo | January 30, 2012, 5:47 pm
  12. lautar din cap pana-n picioare

    Postat de Vladimir | January 30, 2012, 5:51 pm
  13. @FlK Sunt De acord cu tine deoarece aici este un site de stil nu de fashion.

    Postat de Laci | January 30, 2012, 5:53 pm
  14. lautar asta e prea de tot dupa cum vad te ciuda ca nu ai postat si tu dar probabil tu esti cu stilu ala de taran obosit

    Postat de Molo | January 30, 2012, 5:55 pm
  15. bine punctat vladimir.
    nu inteleg de ce nu isi incheie paltonul, e destul de frig afara.nu e indeajuns sa fie hainele frumoase si de bun gust.mai trebuie cineva sa stie sa le imbrace si cum sa le poarte…vopseaua nu se intinde singura pe un tablou..trebuie sa vina pictorul sa o intinda.:D

    Postat de bycu | January 30, 2012, 6:00 pm
  16. Adevarul e ca sunt cam obosit ca azi am avut examen. Si da, sunt de la tara, dar nici acolo nu prea gasesti stilul incontestabil caracterizat prin gulerul camasii ridicat si burtocu’ pe afara. Da o fuga la frizer ca nu ti se mai vad cutele de la ceafa. Esarfa din a treia poza mi-o poti dona. Esti mai frumos fara. Te salut in stil de taran obosit, ma duc sa ma odihnesc.

    Postat de Vladimir | January 30, 2012, 6:10 pm
  17. cred ca se exagereaza…nu sunt puse pozele aici pentru a comenta etnii..muzica pe care o asculta samd ci tinutele..toti suntem aici pentru a invata,de aici si articolele numite “feedback”

    1.nu`ti mai ridica gulerul la camasi(niciodata-de aici denota commentariile rautacioase)..din cate stiu se poate ridica gulerul la sacouri..paltoane..daca acestea detin un element care vrei sa`l pui in evidenta.Camasa de preferat in pantaloni
    2.din nou gulerul ridicat si ultimul nasture desfacut la sacou.in rest este ok..poate as fi ales alt fular,cu o culoare mai vie
    3.tinuta este ok…poate cam monotona..as fi ales din nou alt fular…de alta culoare..sau un pulover(nu imi da seama ce ai pe dedesubt) verde sau chiar galben.

    Sunt strict parerile mele.Bafta!

    Postat de dani3l | January 30, 2012, 6:24 pm
  18. buna tuturur,si multumesc pentru timpul vostru adevarul e ca ma aflu pe site ul asta pentru ca imi place moda si stilul am 13 ani si asa sunt eu in realitate asa ma imbrac mereu cand ies din casa pe afara peste tot mai am de invat in stil toti au dar pana la aceasta varsta eu mi am conformat un stil al meu

    Postat de MPC | January 30, 2012, 6:44 pm
  19. indiferent ce haine ai alege modul cum le porti spune totul despre stil

    Postat de andreas | January 30, 2012, 6:45 pm
  20. Stai drept in poze, sau macar nu stramb.

    Areti a cocos cand ridici gulerul. Si nu imi place prima camasa, una belumarin sau albastra era exceptional:D

    Postat de Kovacs Alex | January 30, 2012, 6:45 pm
  21. Pe langa feedback-ul oferit de ceilalti,te-as ruga ca inainte de toate sa-ti dai seama ca stilul,nu inseamna doar haine cu gulere ridicate sau altceva.Stilul,se construieste de la igiena ta pana la ceea ce vorbesti! Asa ca pe viitor,incearca sa tastezi corect limba romana.

    Postat de kata | January 30, 2012, 7:16 pm
  22. ce pot sa zic: pentru 13 ani e chiar foarte ok…te imbraci mai bine ca unii de 23.

    Postat de FaLa | January 30, 2012, 7:32 pm
  23. multumesc Fala apreciez

    Postat de MPC | January 30, 2012, 7:39 pm
  24. Bai camasa daca vrei o poti purta si scoasa din pantaloni…Nu este obligatoriu sa ai camasa bagata in pantaloni…In rest tinutele din punct de vedere cromatic sunt bune dar lasa gulerul de la camasa in jos si sa nu mai iei aceea camasa din prima poza…Bafta in continuare.

    Postat de Nicholas | January 30, 2012, 7:49 pm
  25. multumesc pentru feedback nicholas gulerul ridicat era o chestie experimentala

    Postat de MPC | January 30, 2012, 8:39 pm
  26. De unde ai achizitionat pantalonii kaki din prima si a doua poza? :D

    Postat de lucian | January 30, 2012, 8:54 pm
  27. @Mpc

    1.Cum adica era ceva experimental ? Asa ceva trebuia sa stii daca ai intrat de cel putin 2 ori pe site ca nu ai voie sa ridici gulerul de la camasa.
    2. Atitudinea..fa ceva cu ea, schimb-o, sau vreii sa devii un ingamfat ? Pozele de mai sus asa te caractrizeaza.
    3. Nu mai purta fularul la fitza..fularul trebuie sa il porti la gat sa iti tina caldura. Daca e mai mare atunci poti sa il faci in mai multe moduri..dar sa il porti asa, nu sunt de acord.
    2″. Gulerul ridicat pt. mine inseamna cocalarism. Doar niste “tarani” (nu de la tara) purtau vara asta gulerul ridicat la tricoul polo ca scrie acolo Ralph Lauren (cumparat cu 70 de lei de la chinezi).

    Postat de Mihai Grecu | January 30, 2012, 9:15 pm
  28. ii mult 70 de lei pentru un tricou si mai ii si de la chinezi; gasesti linistit tricouri bumbac 100% cu 40 de lei.

    Postat de FaLa | January 30, 2012, 9:27 pm
  29. lucian pantaloni i-am achizitionat de aici http://www.coggles.com/item/Diesel/Chi-Tight-Beige-Trousers/9U3Y

    Postat de MPC | January 30, 2012, 9:43 pm
  30. @mihai da experimental am folisit acest mod de “ridicare” de 2 ori
    2.aici imi pare rau dar nu trebuie sa intervii
    3.am o colectie de esrafe si ele sunt semnaturile mele

    Postat de MPC | January 30, 2012, 9:48 pm
  31. suze pt comm mai sus corectez esarfe

    Postat de MPC | January 30, 2012, 9:50 pm
  32. Am observat un lucru si la alte persoane care au mai trimis poze pentru feedback (ma refer la baieti pana in 18 ani): aveti un stil care nu este caracteristic varstei voastre.
    La 13 ani te imbraci destul de elegant/ formal/ cum vreti voi sa i ziceti. Parerea mea este ca mergea ceva mai sport (si nu ma refer la trening:) ).
    Sunt de acord si cu faptul ca poate asa iti place tie, eu mi-am spus parerea.
    Nu incercati sa fiti mai mari decat sunteti…aveti timp pentru toate :D

    Postat de AlinC | January 30, 2012, 10:06 pm
  33. Experimenta ce a vazut la hanul drumetului :D

    Postat de Vladimir | January 30, 2012, 10:15 pm
  34. Lol…stil de imigrant “bronzat” in UK.

    Postat de M. | January 30, 2012, 10:38 pm
  35. Tinuta 1:
    -Camasa purtata intr-un mod nonsalant ma duce cu gandul la vara. Si paltonul nu e pentru vara. Asta s-ar rezolv cu unele modificari (camasa bagata in pantaloni si gulerul putin aranjat). Camasa nu are nimic special, spre deosebire de combinatia pantaloni-pantofi, care este destul de buna. Dupa parerea mea, pantalonii sunt cel mai bun element din tinuta (chiar daca sunt cam lungi).

    Tinuta 2:
    -gulerul ridicat…s-a mai zis
    -fularul este prea lung. Asta se poate rezolva prin schimbrea modului de legare. De preferat ar fi sa se vada putin sub sacou dar nu destul de mult cat sa fie inestetic. Si in plus te apara mai bine de frig.
    -Sacoul. Unii ar zice sa desfaci ultimul nasture. Eu zic ca arata bine asa din 2 motive: pare cambrat si pur si simplu mi se pare ca arata bine asa, si 2, nu e “stratul” de la suprafata. Acum depinde si de modul in care te inchei la palton, insa fiind la 2 randuri de nasturi nu cred ca se va observa sacoul. Tinuta ar arata cel putin la fel de bine fara palton si cu modificarile de mai sus la camasa si fular si bineinteles deschis ultimul nasture de la sacou. Dar nu pe gerul asta :))
    -pantofii/desert boots din piele intoarsa, doar atat am de zis : daca sunt numarul 42, II VREAU !! :))

    Tinuta 3:
    Tinuta iti arata, in general, personalitatea. Tinuta ta spune despre tine ca esti excentric. Si intrebarea mea este urmatoarea : ESTI?
    daca da, taie eticheta de la fular, adauga o pata de culoare ( poti schimba de exemplu fularul cu unul bej, si nici nu mai trebuie sa tai etichete :D ), ruleaza de 2 ori pantalonii si esti “good to go”.

    Per total, ai tinute bune pentru varsta ta. Eu nici nu vreau sa imi amintesc cum ma imbracam la 13 ani.

    Postat de Bogdan | January 30, 2012, 10:51 pm
  36. Si eu port uneori gulerul la tricou sau la camasa ,chiar si la sacou ridicat!…asta cand am o alta culoare sau ” element” de asortat cu reverul gulerului sau cand mi se pare ca gulerul de la tricoul respectiv nu cade /culca destul de bine cum as vrea!…si nu fac asta pentru a iesi in evidenta ci o fac doar din punct de vedere estetic!sigur ca altii pot interpreta acest gest ca si unul de cocalar dar atata timp cat stiu ca nu o fac ca sa ies in evidenta ci doar pentru asortare sau sa fiu practic cred ca e ok…
    Referitor la tinutele de mai sus:
    -primul lucru pe care ar trebui sa il faci e o programare la frizer!IMPERIOS NECESAR
    -cand iti cumperi lucruri noi primul lucru -tai etichetele!…le lasi doar pe cele care iti indica cum sa le cureti/speli ,dar asta doar in cazul in care nu sunt la vedere( vezi tinuta 3)
    -tinuta 2 daca lasai gulerul jos si purtai esarfa la exterior pentru o asortare a carourilor cu camasa poate ca iesea ceva bun!…
    Una peste alta ,tinutele sunt slabe dar e tanar si are timp sa invete…hai sa nu ii taiem elanul!…in primul rand a avut curajul sa se/isi expuna tinutele si asta inseamna curaj…Am vazut altii mult mai prost imbracati dar cu pretentii de mari trendsetteri…ca sa nu spun mai multe!”prietenii stiu de cine vorbesc”:))

    Postat de Pantera | January 30, 2012, 11:02 pm
  37. Hai ma Laci, iar ne arati copii imbracati cu patura pe ei? Daca tot ajung copiii astia pe siteul tau, macar sa caute si ei articolele mai vechi cu sfaturi de stil s.a.m.d. si apoi sa trimita poze. Te doare mintea cand vezi ce tinute pot trimite unii

    Postat de razvan sr | January 31, 2012, 12:03 am
  38. +1 razvan sr, @laci, postezi orice poza ce-ti ajunge pe mail aici, daca le postezi macar posteaza un street style, or else, nu orice om care a fost in mall si-a cumparat 2 haine si a venit aici pe site sa ne ‘intrebe’ daca sunt bune.salut.

    Postat de Ralph | January 31, 2012, 9:12 am
  39. lasati ma omul in pace. si-a luat si el o haina de la zara, probabil acum cat sunt reduceri si crede ca are stil:>

    Postat de adrian | January 31, 2012, 1:54 pm
  40. Sunteti cam rautaciosi unii dintre voi.Cred ca a primit destule sfaturi.Si voi astia care il ironizati, daca lasati un comentariu, lasati-l cu un scop.Aratati ca sunteti civilizati.

    Postat de bycu | January 31, 2012, 2:19 pm
  41. ma alatur si eu comentariilor voatre,asa, stand confortabil,click dupa click si declarandu-ma cunoscatoare de stil si moda…
    recunosc ca nu sunt.dar ma bucur ca nu sunt singura
    vorbind despre moda ,stil… ma gandesc ca nimic nu da mai bine decat originalitatea,stilul pe care ti-l descoperi tu,dincolo de bariere,fara etichete,fara reguli,fara sa-ti spuna cineva “asta nu merge cu asta”
    de ce nu a inventat nimeni regula pe langa alte reguli,
    “eu pe mine ma plac” sau
    “ma simt bine asa cum sunt”
    STILUL inseamna personalitate,esti tu asa cum esti ,cum iti place sa fi,pana la limita bunului simt,dar nu imi plac regulile,vreau sa port parul asa cum vreau,nu cum imi spun tendintele descoperite de cine stie cine, care are ceva de spus dar nu si pentru mine.
    moda si stilul ma pot inspira,ma pot corecta,dar nu-mi pot schimba personalitatea.
    nu-mi plac regulile,imi place originalitatea.
    si stand asa confortabil,click dupa click,ma gandesc ca pustiul din poza are ceva de spus ,poate ceva de genul
    “cum sa fi asa , cum nu vor altii sa fi”,sau “cum am ales sa fiu eu insumi”si cum spuneam,click dupa click,as spune chiar ca da bine in poza…
    ma rog,placerea a fost de partea mea sa postez aici,trecand intamplator pe aici…

    Postat de ana | January 31, 2012, 2:53 pm
  42. @ Razvan sr Te inteleg si pe tine, dar trebuie sa vedem si cealalta parte. Sunt persoane daca doresc un feedback. Eu cand am avut 13, 18, 20, 25 de ani nu mi-a oferit nimeni niciun feedback. A trebuit sa descopar totul singur.

    @Ralph Pentru a publica fotografii de street style am nevoie de astfel de poze si asa consider ca am facut un exces avand in vedere evenimentele foarte aproapiate Pitti Uomo 81, Fashion week Paris și Milano. Indiferent ca-si cumpara sau nu haine, un feedback este de fiecare data bine venit si suntem aici ca sa invatam sau ma insel?

    @Ana Mersi pentru comentariu sper ca vizita sa nu fie doar ocazională.

    Postat de Laci | January 31, 2012, 3:57 pm
  43. @laci, nu ca vreau sa fiu invidios or else,dar tipul asta are 13 ani si poarta haine care le port eu la 22.
    ON TOPIC: da-ti gulerul ala jos,fularul strange-l la gat, ca e frig afara, si baga camasa in pantaloni ca de aia se numeste camasa.

    Postat de Ralph | January 31, 2012, 4:21 pm
  44. era sa uit @BYCU, in my honest opinion, eu la 13 ani jucam fotbal in spatele blocului, purtam tricou si pantaloni scurti random, nu stiam ce e ala stil, sau fashion, la 13 ani in loc sa copilaresti, stai si citesti blog-uri despre stil si fashion, hai sa fim putini seriosi.

    Postat de Ralph | January 31, 2012, 4:27 pm
  45. so what Bycu?why not?and in my honest opinion the world is evolving.
    anyway
    multumesc laci!!!!

    Postat de ana | January 31, 2012, 5:09 pm
  46. sorry,the post was for ralph

    Postat de ana | January 31, 2012, 5:15 pm
  47. ADRIAN voi aveti numai zara etc
    da daca mai deschizi ochi mai gasiti si alte brand-uri sunt atatea site-uri de unde poti achizitiona haine +
    tariile straiine

    Postat de gheorge | January 31, 2012, 5:40 pm
  48. Gheorghe, ia-ti bacalaureatul si apoi apuca-te de dat lectii de stil.

    Mi se pare penibil sa nu stapanesti bine nici limba materna si totusi sa ai tupeul sa dai sfaturi altora.

    Nu vreau sa par rautacios, dar sincer ma scot din sarite chestiile astea.

    Postat de Vladimir | January 31, 2012, 7:09 pm
  49. @Flk , asta nu e un site de moda, acesta este un site de stil :) . Cum a spus si Laci intr-un articol ,, Daca te iei dupa moda , nu numai ca vei arata penibil,ci vei scadea si in ochii celor din jur” . C’mon son!

    Postat de Ice | January 31, 2012, 9:57 pm
  50. @Ralph Sa dai o geana zilnic peste un astfel de site nu cred ca strica.

    Gandeste-te ca foarte multi se joaca toata ziua pe calculator.

    Si eu am fost tot ca si tine la 13 ani.

    Postat de Laci | January 31, 2012, 10:26 pm
  51. Pentru cine se simte , şi să faci pe cineva lăutar , la modul cel mai intenţionat de a jigni , fără să cunoşti acea persoană sau să te fi deranjat cu ceva , ţine uneori de bunul simţ .

    Postat de razvannn | January 31, 2012, 10:58 pm
  52. @ana, eu cred ca lumea evolueaza pe dos.
    @laci dau pe site, stai calm, dar asta e prea prea.
    @razvannn orice ofensa e jignire ? probabil ti-e cunoscuta expresia, un sut in fund un pas inainte.mie pur si simplu mi se pare lame sa pui un pusti de 13 ani pe site sa primeasca feedback, ca el vrea stil de la 13 ani, sa ai stil iti trebuie si o VARSTA, nu numai parinti cu bani sa-ti cumpere hainele care le vezi pe manechin si sa le arunci pe tine, si zici ca ai stil.

    Postat de Ralph | February 1, 2012, 8:29 am
  53. @Ralph M-am referit la situatia lui Paul legat de informarea despre acest subiect.

    Postat de Laci | February 1, 2012, 9:22 am
  54. @RALPH Stilul nu se rezuma doar la haine.

    Stilul se formeaza in timp. De ce sa nu inceapa de acum?

    Postat de Bogdan | February 1, 2012, 11:33 am
  55. @bogdan stilul iti RELEVA caracterul, vrei sa zici ca tipul asta la 13 ani are caracter de barbat in toata firea ? eu zic ca e un mic wannabe si vrea sa arate bine pentru motive tehnice, cum ar fi femei.

    Postat de Ralph | February 1, 2012, 1:17 pm
  56. scuze,fete din scoala.

    Postat de Ralph | February 1, 2012, 1:19 pm
  57. Exista de exemplu sacouri sport “sport” (este ceva de genu’ la H&M fara revere si cu mai multi nasturi), care poate inlocui cu unurinta o haina de primavara/toamna.

    Pantalonii chino arata bine cam la orice varsta.

    Adidasii se pot inlocui cu tenesi sau pantofi.

    Camasa/puloverul/cardiganul ar trebui sa faca parte din garderoba oricui, indiferent de varsta, sex, ocupatie.
    Si lista poate continua. Intradevar exista unele articole care nu sunt asociate cu varsta de 13 ani, cum ar fi paltonul.

    Referitor la motivele tehnice, Ce barbat/baiat nu vrea sa atraga femei/fete?

    Eu as vrea sa pot da timpul inapoi si sa nu mai fiu imbracat non-stop in adidasi/pantaloni de trening/tricou la varsta lui.

    Postat de Bogdan | February 1, 2012, 3:04 pm
  58. ralph, nu toti trebuie sa ne maturizam in aceelasi timp,suntem diferiti avem caractere diferite personalitati diferite gusturi,lumi diferite avem propria noastra lumi in care traim.
    Acesta este stilul meu! eu mi-am ales acest stil la 13 ani.
    Ma caracterizeaza! Si nici nu ma cunosti,sa vezi cum sunt ce personalitate am cum gandesc.
    puteti spune ce doriti sunt persoane si pro si contra asa e in
    lumea artei

    Postat de MPC | February 1, 2012, 6:45 pm
  59. @mpc prietene, tu la 13 ani inveti sa faci o inmultire, creierul nici macar nu a inceput sa se increteasca, si tu imi versi mie aici pastile cu stil ? stilul necesita gandire, asortare, combinare, si un caracter. La 13 ani, crede-ma, n-ai nici cea mai vaga idee ce inseamna personalitate/caracter. si toata treaba asta cu ‘lumea artei’, ma face sa vomit. Arta in sine, e momentul pur de inspiratie, daca tu ai avut un ‘moment’ de inspiratie cand ti-ai pus hainele pe tine, esti beton, ce ai pus tu pe tine au fost chestii evaluate de alti oameni pe care tu ai incercat doar sa le pui in practica. Stilul ca si arta inseamna ceva propriu, developat de tine, unic nu identic.

    Postat de Ralph | February 2, 2012, 11:15 am
  60. ralph batrane fa-ti si tu curaj si trimite si tu poze pentru feedback daca esti asa de incretit,nu imi tine pledoarie de cai verzi pe pereti.

    Postat de MPC | February 2, 2012, 5:40 pm
  61. PRETENASH! cu pledoariile tale, ai cautat cuvinte pe dexonline sa ma faci sa cad jos de pe scaun? stai ca inca nu mi-am cumparat haine sa trimit poze pentru feedback. fyi te critic ca meriti, o arzi in bashini de haine, ce-i cu ‘ipostazele’ alea in poze ? te dai sufleu cu branza de la metrou ? nu fa pe extracalifragilistcul cu mine.

    Postat de Ralph | February 2, 2012, 8:08 pm
  62. daca vrei stil, atunci apuca-te serios, poate ai auzit de GQ, The Rake samd, sunt o gramada de siteuri si reviste in care te invata sa te imbraci, nu ne mai turna 3 camasi o pereche de pantaloni si-un fular. Stil inseamna si garderoba nu doar asezatul hainelor pe tine. fyi2, eu daca m-as pune in locul tau, as fi purtat ceva mai cool, mai tineresc, cum ar fi niste tenesi, niste pantofi mai sport, si nu m-as da pe palton, ci pe o jacheta de iarna sau hai un peacot. asimileaza-ti varsta cu hainele, nu hainele cu varsta pe care vrei sa o ai. si eu visam sa ajung o data mare, cand am vazut ca incep sa cresc crede-ma mi-a trecut, enjoy life, si nu-ti grabi cresterea, iti faci rau.

    Postat de Ralph | February 2, 2012, 8:12 pm
  63. ralph, nu mai face raph, raph, ca tu doar latri cainele, care latra nu musca.

    Postat de gheorge | February 2, 2012, 8:38 pm
  64. ralph ce te certi cu omul vad ca esti cam figurant, ce e asta stil tipic de neoxigenat care sta toata ziua in casa si isi miroase bashinile.

    Postat de vali | February 2, 2012, 8:50 pm
  65. Ralph , nu te mint , şi tu ai greşit site-ul . Îmi inspiri ceva cam aiurea..
    Ce-i cu limbajul ăsta ? Mai lucrează la exprimare , învaţă că o frază se începe cu literă mare , şi nu neapărat pentru noi , ci în primul rând să te respecţi pe tine şi limba pe care o vorbeşti .
    Finisează persoana ta mai întâi , apoi doreşte o schimbare a altcuiva .
    Şi te-ai cam pierdut în cuvinte.. cum adică “asimileaza-ti varsta cu hainele, nu hainele cu varsta” ?
    Eu atât am avut să-ţi transmit .
    Mai departe , fiecare cu ale sale .

    Postat de razvannn | February 2, 2012, 9:21 pm
  66. bai de ce va luati de acest tip?…..sunteti prea in urma fratilor sa va coborati la mintea lui si de aceia mi se pare ca tipu e pre interesant la varsta lui.De aceia bv lui ca e stilat …..la varsta lui multe persoane nu prezentau nici un pic de stil si nu dadeau macar importanta vestimentatiei ce o aruncau pe ei….de aceia sa va fie rusine si invatati ce inseamna sa puneti cat de cat un pic de atentie tzoalelor ce le puneti pe voi in asa fel in cat sa va reprezinte……din pacate e greu sa faci asa ceva……..multa lume apeleaza la designer vestimentar ca sa se imbrace ca acest tip…..”man bravo vad ca ai atras atentia multor persoane cu stilu tau provocator de a te imbraca.”

    Postat de janel pascany | February 2, 2012, 11:38 pm
  67. @RĂZVAN O vârstă îți asimilează o ținută, nu poți purta haine pe care le poartă un adult la o vârstă mai fragedă, pentru că oarecum te îmbătrânește dar te și declasifică, de aia există haine create pentru fiecare vârstă.
    Ce vreau eu să transmit, poate puțin mai arogant/ironic/sarcastic, conform unui site de stil, si cu toate vârstele de cititori, ar trebui să creați articole pentru toți, vreți să inițiați oamenii pe calea ce bună ? atunci faceți asta exact cum trebuie.

    Postat de RALPH | February 3, 2012, 6:03 pm
  68. @Ralph Cum ar trebui sa se imbrace unul la 13 ani?

    Postat de Laci | February 3, 2012, 6:08 pm
  69. Tu o tot ţii pe a ta cu asimilatul . Cred că nu ştii exact semnificaţia acestui cuvânt .
    Dacă ţi se pare că ar avea importanţă , fetele sunt pasionate de acest subiect de la vârste mult mai fragede . De ce băieţii ar trebui ca mereu să fie mai mediocri ?
    Dacă ştii să-ţi împarţi timpul , să fii echilibrat , de ce nu ?

    Postat de razvannn | February 3, 2012, 6:31 pm
  70. pascani

    Postat de janel pascany | February 3, 2012, 10:31 pm
  71. El nici macar nu cred ca stie ce inseamna cuvantul “stil” fara sa se uite peste dex si voi deja spuneti ca are un stil propriu…

    Anyway, daca ai parinti care isi permit multe lucruri, atunci isi imbraca si fiul ca sa arate bine. Cred ca asa se intampla aici.

    Postat de Mihai Grecu | February 3, 2012, 11:48 pm
  72. mai ninge la pascani ma ???

    Postat de MPC | February 4, 2012, 12:39 am
  73. Pentru Mihai Grecu,
    tu vorbesti de stil ? cand aveai varsta lui tu te jocai cu lopatica in nisip si acum ,la varsta care o ai te incalti cu fesul.

    Postat de Molo | February 4, 2012, 12:51 am
  74. Este extraordinar sa vad cata indrazneala si cat simt al stilului poti avea .Culoarea pantalonilor pe care ii porti o pot gasi doar la barbatii de la Hollywood .Camasa scoasa din pantaloni este cel mai inspirat lucru .Aceasta ajuta la efectul de inalt .Te face mai inalt si iti da si confort fizic .Esarfele sunt foarte bine asortate in ansamblu .Cand ma refer la camasa scoasa din pantaloni ca da EFECTUL DE INALT !!!!! Tineti minte si nu mai bateti campii cu camasa in pantaloni .Camasa in pantaloni purtati-o la hramurile de la sate si la petrecerile de la discoteca din coltul Holbocai .Incetati cu prosteala.Este timpul emanciparii si lasati-o sa se desfasoare nu mai faceti comentarii doar sa va aflati in discutie .Lasati generatiile de fete batrane sa isi traiasca adolescenta la 30 de ani si frustarrile de rigoare .Avem cel mai elocvent model de adolescent care are indrazneala ,stil si o voce puternica .Felicitari !!!!!! Sunt mandra sa stiu ca sunt romani frumosi si cu stil in Romania .Bravo

    Postat de eva | February 4, 2012, 1:46 am
  75. Cateva specificari : gulerul ridicat denota creativitate ,pozitia corpului arata atitudine ,confidenta.Parul lung este din nou in trend .Si parul frumos va fi intotdeauna in trend :P Felicitari!!!!!

    Postat de eva | February 4, 2012, 2:47 am
  76. @molo

    Cand aveam varsta lui ma jucam cu ceilalti copii de varsta mea afara. Nu vroiam sa cuceresc nicio fata, pentru simplul motiv ca eram copil !!

    =)))))) ma incalt cu fesul =)))). Esti tare, meriti un os. Nu stii cum ma imbrac eu asa ca taci din gura.

    Postat de Mihai Grecu | February 4, 2012, 11:45 am
  77. @ Eva…culoarea pantalonilor nu se gaseste la barbatii de la Hollywood. Cand am fost prin Bucuresti am vazut foarte multi barbati care aveau pantaloni chino bej.

    Nu bate nimeni campii cu camasa in pantaloni. Pe site-ul acesta nu se promoveaza chestia asta si daca vrea sa para mai inalt ii recomand articoulul asta: http://www.stilmasculin.ro/Cum-sa-pari-mai-inalt

    Pe ce te bazezi ca gulerul ridicat denota creativitate. Arata-mi si mie unde spune asta. Eu sincer, la persoanele care se respecta si la Street Style-uri )nu am vazut sa poarte gulerul de la camasa ridicat.

    Postat de Mihai Grecu | February 4, 2012, 11:59 am
  78. Mihai , să luăm comentariul Evei ( care ne duce în ispită :)) ) ca pe un pamflet şi aşa am lămurit situaţia .
    Părerea mea că lucrurile au cam degenerat şi numai feedback nu mai este ăsta . Ar fi bine să revenim la subiect .

    Postat de razvannn | February 4, 2012, 12:24 pm
  79. grecule, hai la mall ca sa iti cumpar haine sau ai inghetat la picioare, din cauza frigului din romania.

    Postat de Molo | February 4, 2012, 1:26 pm
  80. @mihai grecu

    Fiecare individ are un proces de evolutie diferit .Teoretic ,psihologia varstelor vorbeste despre etape de varsta. Aceste etape de varsta sunt parcurse de fiecare individ in mod diferit .Exista rate individuale de dezvoltare ,dupa cum exista si o variabilitate foarte mare in ceea ce priveste produsele dezvoltarii .Adica unii la unii indivizi procesul de dezvoltare este mai rapid fata de alti indivizi .Asa ca de aceea te incaltai cu fesul si nu te uitai dupa fete .Asta nu inseamna ca esti inferior sau superior esti doar diferit .:D

    Postat de eva | February 4, 2012, 1:42 pm
  81. Recunosc ma intriga Paul .Foarte tare! De ce ? Pentru ca iese din sablon si isi ridica gulerul de la camasa .Isi castiga dreptul de a face asta si o face bine .Trucuri cum sa pari inalt nu este necesar sa inveti dupa un manual ,este necssar sa ai simtul stilului .Sa stii cum imbraci ceea ce iti place ca sa scoti in valoare ce ai mai frumos si estompezi ceea ce crezi ca ar mai trebui de ascuns .Sa fii tu insuti este cel mai greu .

    Postat de eva | February 4, 2012, 1:49 pm
  82. @Ralph Off mai baieti aici e vorba de Paul .Dar daca tot aduci in discutie faptul ca porti pantofi sport casual sau ai fi purtat ,cine stie ,era vorba despre tine si tu iti asumi responsabilitatea pentru ceea ce faci in acord cu personalitatea pe care o ai .Incerc sa spun ca esti obsesiv cu varsta si cu asteptatul sa ajungi mare ,lol,ca sa te imbraci intr-un anumit fel .Paul isi exprima personalitatea prin hainele pe care le POARTA si nu le arunca .El are curajul sa provoace ceea ce este destul de clar .Un adolescent indraznet care experimenteaza si care va ajunge acel barbat cu stil ireprosabil .Uitati-va la Justin Timberlake inainte de a-si angaja un stylist .Si nu avea 13 ani lol

    Postat de eva | February 4, 2012, 6:23 pm
  83. @adrian @razvan sr Pfffffff ,nu cred ca vreti sa stiti ca parerea voastra este patetica

    Postat de eva | February 4, 2012, 6:29 pm
  84. @Razvannn Ia-o ,dar ia-o pentru tine :D

    Postat de eva | February 4, 2012, 6:43 pm
  85. “bycu” scopul este de a inlatura acest baiat de pe acest sit.
    un baiat ca el nu o sa se imbrace bine, oricate feedback-uri ati da.
    “gheorge” invata sa citesti. haina de la zara nu este a mea ci a lui. si bine ca te dai tu mare baiat, spunand ca poti sa cumperi haine si din afara tarii.

    Postat de adrian | February 4, 2012, 8:19 pm
  86. @Adrian De cand s-a luat aceasta decizie ca Paul sa fie inlaturat de pe blog?

    Postat de Laci | February 4, 2012, 9:27 pm
  87. adrian de cand esti tu admin pe aici?

    Postat de Molo | February 4, 2012, 10:29 pm
  88. Laci, ce se-ntampla ?

    Postat de eva | February 5, 2012, 12:50 am
  89. @Eva In legatura cu ce?

    Postat de Laci | February 5, 2012, 9:38 am

Lasă un comentariu

Parteneri

Stats

SEO Powered By SEOPressor