În luna decembrie, Miele-KUIBA sărbătorește 5 ani de la deschiderea primului magazin exclusiv Miele din Cluj-Napoca, o creștere de 61% a cifrei de afaceri față de anul trecut și o valoare record, de 120 000 euro, la o singură achiziție.
Miele-KUIBA 5 ani de la deschiderea magazinului din Cluj-Napoca
În 2013, magazinul a fost lansat sub numele de Miele Boutique, urmând ca în 2017, în urma fuziunii cu brand-ul KUIBA, specializat în mobilier de bucătărie, veselă și decorațiuni pentru casă, să fie supus unui proces de rebranding, devenind astfel Miele – KUIBA.
În 2018, celor 2 magazine Miele – KUIBA și KUIBA, distribuitor al unor brand-uri precum JosephJoseph, Esteban Paris și Kasumi, li s-a alăturat un al doilea punct de vânzare exclusiv.
Cea mai mare locație Miele-KUIBA, și prima deschisă în Cluj-Napoca, situată pe str. București, nr. 55, a avut parte de o reamenajare la finalul anului 2016, printr-o investiție de peste 150 000 euro pentru cei 220 mp – suprafața totală a magazinului, excluzând valoarea electrocasnicelor expuse. Cele mai bine vândute produse din portofoliile magazinelor, în cei 5 ani de activitate, sunt aspiratoarele, urmate de mașini de spălat și uscătoare.
Aniversarea primilor 5 ani de existență nu a trecut nesărbătorită de către reprezentanții Miele – KUIBA care au organizat cu acest prilej o tombolă aniversară pentru clienți, dar și un eveniment aniversar la care au fost invitați bloggeri clujeni – Influencers Cooking Masterclass, sub coordonarea lui Chef Will Cunneen (Chef Off the Grid). Printre cei prezenți la eveniment s-au numărat Patricia Rusu, consultant în nutriție și producător TV, și fashion blogger-ii Sandra Bendre, Ioana Chișiu, Diana Rogojan (Dyrogue), Mădălina Merca și subsemneatul.
Surprizele pentru clienți Miele-KUIBA continuă până la finalul anului, cu promoții speciale la zeci de produse – electrocasnice, decorațiuni și mobilier de bucătărie pe site-ul lor.