• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Stil
    • style icon
    • Inspiratie in stil
    • Tinuta zilei
    • Evenimente
  • Haine
    • Accesorii
    • Branduri
    • reclame
    • Incaltaminte
    • Costumul
    • Sosete
  • Ingrijire
    • Parfumuri
  • Sfaturi
    • Sfaturi video
    • Recenzii si recomandari
    • Materiale
    • Coloristica
    • Antistil
  • Promotii
  • Arhiva
  • Despre mine
  • Servicii
  • Contact

Stil Masculin

GPeC 2018: cum să își crească vânzările magazinele online, speakeri internaționali în E-Commerce și Digital Marketing vin la GPeC SUMMIT

March 22, 2018 By Laci Leave a Comment

GPeC 2018: magazinele online

De 13 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce și Marketing Online din România și Europa de Est. Astăzi a luat startul Gpec ediția 2018 cu lansarea înscrierilor magazinelor online în Competiția GPeC și cu primele informații și înscrieri la GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu care va avea loc pe 29-30-31 Mai, la București.

Competiția GPeC 2018 – cea mai bună resursă a magazinelor online pentru a vinde mai mult

Orice magazin online care își dorește să crească rata de conversie și să aibă un website bine optimizat din punct de vedere al User Experience, ar trebui să se înscrie în Competiția GPeC.

Peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul Competiției GPeC 2018 – vor audita magazinele online înscrise ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, GDPR, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing până la Calitatea Serviciilor Magazinului și Profesionalismul Onorării Comenzilor.

Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2018 primește individual și confidențial raportul de audit rezultat în urma evaluării conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 200+ criterii de audit. Astfel, magazinele vor obține o radiografie absolută a website-ului lor, știind exact care sunt problemele care trebuie remediate pentru a asigura o experiență de shopping plăcută clienților și pentru a crește rata de conversie / vânzările.

Raportul de audit este unul complet, vizând atât varianta pentru Desktop a website-urilor, cât și varianta de Mobil a acestora.

Conformare cu GDPR pentru magazinele online

În plus, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC vor primi toate resursele necesare, modele de bune practici și pașii care trebuie urmați pentru a fi în conformitate cu standardele GDPR, potrivit Regulamentului UE 679/2016 care intră în vigoare începând cu 25 Mai 2018.

Pe tot parcursul Competiției GPeC, magazinele online vor fi asistate din punct de vedere juridic pentru conformarea cu GDPR de către Bogdan Manolea – Jurist și Co-Fondator Trusted.ro.

Beneficii de peste 3.000 EUR pentru magazinele care aleg Competiția GPeC

Pe lângă auditul complet de website și pachetul de conformare cu GDPR, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC primesc și Marca de Încredere Trusted.ro și Sistemul de Feedback Opinii de Încredere Trusted.ro. Beneficiile în servicii ale magazinelor depășesc pragul valoric de 3.000 EUR.

Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 299 EUR + TVA și ajunge la un 559 EUR + TVA pentru cel mai mare pachet care include și conformarea cu standardele GDPR, precum și 3 bilete de acces la evenimentele GPeC SUMMIT. Oferta este valabilă în perioada Early-Bird până pe 11 Mai 2018.

GPeC SUMMIT – Conferință, Expo, MasterClasses, Workshops și Networking cu peste 800 de participanți

GPeC SUMMIT este cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și Europa Centrală și de Est, evenimentul având două ediții în fiecare an. Ediția de primăvară are loc în zilele de 29-30-31 Mai la București și îi aduce în România pe cei mai cunoscuți experți internaționali din domeniu – speakeri care sunt capul de afiș al conferințelor internaționale de profil.

Printre primii speakeri anunțați care vor urca pe scena GPeC SUMMIT se numără:

  • Peep Laja (Founder & CEO ConversionXL) – Expertul nr. 1 la nivel internațional în Optimizarea Conversiilor, potrivit PPC Hero;
  • Jeff Bullas – Nr. 1 Content Marketing Influencer la nivel global, potrivit Onalytica;
  • Karl Gilis (Co-Founder AG Consult) – supranumit The Conversion Comedian pentru modul în care îmbină conținutul premium transmis cu analogii amuzante de viață;
  • Aleyda Solis (Founder Orainti & International SEO Consultant) – inclusă în Topul Forbes „10 Digital Marketing Specialists to Follow”;
  • Jim Sterne (Chairman Digital Analytics Association) – unul din Pionierii Marketing-ului Online încă din 1994, autor a nu mai puțin de 12 cărți, ultima lansată în 2017: “Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications”;
  • Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) – aflat în Top 25 al celor mai Influenți Experți PPC la nivel internațional, specialist recunoscut în Google Analytics și Google AdWords.

Toți cei implicați în E-Commerce și Digital Marketing, dar și antreprenorii sau retailerii offline care doresc lansarea canalului de comerț electronic sunt așteptați la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai cu două zile de Conferință și Expo și o zi de Masterclass-uri și Workshop-uri cu accent pe subiectele de maxim interes pentru orice afacere online: GDPR, User Experience, Conversion Optimization, Content Marketing, Social Media, SEO, Artificial Intelligence, Google AdWords & Google Analytics, Online Marketing, Mobile, Customer Satisfaction, Logistică și Curierat, Cifre de Piață etc.

Peste 800 de participanți unici – Top Management al principalelor companii din România și din regiune – sunt așteptați în cele 3 zile de GPeC SUMMIT, evenimentul fiind o excelentă oportunitate de Networking cu elita pieței de E-Commerce.

Două MasterClasses de o zi întreagă cu Karl Gilis și Jeff Sauer

În premieră, pe 31 Mai 2018, urcă pe scena GPeC SUMMIT doi speakeri internaționali de excepție – fiecare cu un MasterClass de 6 ore de conținut premium, exemple aplicate, exerciții interactive și Live Demos. Karl Gilis (Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian) va susține MasterClass-ul de User Experience & Conversion Optimization, în timp ce Jeff Sauer (Founder Jeffalytics) va susține MasterClass-ul de Google AdWords & Google Analytics.

Ambele sesiuni de MasterClass se desfășoară în paralel, iar locurile sunt limitate la 50, trainerii dorindu-și să cunoască business-ul tuturor participanților și să interacționeze cu fiecare pentru a le oferi soluții concrete personalizate.

Prețul unui bilet la oricare din cele două MasterClass-uri este de doar 99 EUR + TVA, redus de la 149 EUR prin Oferta Very Early Bird, valabilă până pe 20 Aprilie.

De asemenea, cei care își doresc să participe la toate cele 3 zile de GPeC SUMMIT, inclusiv la unul din cele două MasterClass-uri, au parte de o ofertă de preț specială de doar 179 EUR/persoană dacă se înscriu până pe 20 Aprilie 2018.

GPeC 2018 – 12 luni de evenimente E-Commerce Premium, “crafted to inspire”

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai sunt doar primele două evenimente lansate astăzi din suita de evenimente pregătite de GPeC pentru 2018.

“Dacă aș rezuma evenimentele GPeC în câteva cuvinte, aș spune E-Commerce și Marketing Online la 360°, 12 luni pe an – pentru că ne dedicăm tot timpul industriei de E-Commerce prin acțiuni menite să contribuie la dezvoltarea magazinelor online și a întregii piețe: pe lângă Competiția GPeC care se desfășoară timp de 8 luni pe an, urmează Școala de Vară de E-Commerce GPeC, GPeC Trainings, GPeC SUMMIT Noiembrie, Gala Premiilor eCommerce Noiembrie și Cursurile GPeC și DallesGo care au loc pe tot parcursul anului”, explică Andrei Radu.

“În ceea ce privește ediția GPeC SUMMIT din 29-30-31 Mai, ne-am dorit să aducem tuturor celor implicați în E-Commerce un line-up de speakeri excepțional și un conținut practic, imediat aplicabil, de la cei mai buni specialiști internaționali și autohtoni. Informațiile din cadrul Conferinței și a sesiunilor de MasterClass și Workshops au fost gândite de echipa GPeC timp de câteva luni, iar speakerii au fost atent selectați încât să livreze cu adevărat un conținut <Crafted To Inspire>, care să ajute concret magazinele online și jucătorii din E-Commerce să își dezvolte afacerile”, conchide Andrei Radu.

Filed Under: Stiri Tagged With: GPeC SUMMIT

Reader Interactions



Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Asus ZenPhone 7 Pro
Stil Masculin
Stil Masculin
Stil Masculin

Urmareste-ma pe Instagram

stilmasculin

Laszlo Nagy (Stil Masculin)
⚡️ GIVEAWAY ⚡ Câștigă cele două pălări ⚡️ GIVEAWAY ⚡ Câștigă cele două pălării @matirahats din fotografie (una pentru el și una pentru ea)

⚡️Ce ai de făcut pentru a intra în concurs?

1️⃣ Follow @matirahats @stilmasculin

2️⃣Like la postare

3️⃣Etichetează partenerul/partenera cu care vrei să împarți acest premiu.

4️⃣Fiecare comentariu cu tag este o șansă în plus.

5️⃣Distribuie concursul la tine în story cu tag @matirahats

6️⃣ Pentru că premiul să fie validat trebuie să respecți condițiile de mai sus

Perioada concursului: 28.02 - 05.03 ora 23:59

Câștigătorii se vor alege folosind random comment picker în data de 06.03 și se vor anunța pe story în aceeași dată.

P. S. Premiul se acordă doar pe teritoriul României. Bafta! 🍀
💙💛❤️ De Dragobete ofer toată dragostea 💙💛❤️ De Dragobete ofer toată dragostea brand-urilor românești care ne inspiră.

💙💛❤️ @pineberryshirts pentru cămășile pline de viață

💙💛❤️ @mens_cave pentru perseverență

💙💛❤️ @antoniogattiromania pentru vestele matlasată și paltoane

💙💛❤️ @matirahats un nou brand românesc care face pălării

💙💛❤️ @ralitzatailoring pentru șepcile lor

💙💛❤️ @theurbanties pentru cravatele lor

💙💛❤️ @viggotailoring pentru produsele calitative

💙💛❤️ @patrick.uomo pentru costumele făcute la comandă

💙💛❤️ @atelieruldestil.official pentru pantalonii cu ajustare în talie

💙💛❤️ @denis_shoes reprezintă povestea unui brand cu o tradiție de peste 20 de ani

💙💛❤️ @paprezzo pentru încălțămintea realizată manual

💙💛❤️ @vlad.alexandru.shoes pentru încălțămintea Goodyear Welted Shoes

💙💛❤️ @cozacone pentru acele colecții variate

💙💛❤️ @royalcraus_suits pentru creativitate

Care sunt brand-urile românești care te inspiră?
‼ Cum poți avea o ținută elegantă purtând o ‼ Cum poți avea o ținută elegantă purtând o jachetă bomber.

Trebuie să începi de la material. Preferabil lână sau ceva care imită foarte bine un material potrivit pentru costum. Următorul pas este culoarea. Cu cât o piesă este mai deschisă la culoare este considerată casual, cu cât e mai închisă este considerată formală. Imprimeul ales este o decizie la fel de importantă precum culoarea. În acest caz, am mers pe un imprimeu clasic, în dungi, care se regăsește adesea pe costumele masculine.

Pe lângă jacheta bomber, sunt importante și restul pieselor vestimentare pentru a duce ținuta cât mai mult în zona formală. Această ținută am completat-o cu o cămașă albă de la @pineberryshirts, cravată neagră @theurbanties,  pantaloni de costum @mens_cave și încălțăminte @vlad.alexandru.shoes Opțional, basca @borsalino_world (fără ea ținuta este considerată mai elegantă). Am ales-o să o port pentru că se aseamănă foarte tare cu imprimeul de pe pantaloni.

Un alt secret pentru a fi mai ușor de a avea o ținută formală este să rămâi la nuanțe închise și neutre precum alb, negru și gri.

Preferi ținutele mai închise sau colorate?

📸 @silvestru_photography
‼ E prea frig? Ai 10 dintre cele mai călduroase ‼ E prea frig? Ai 10 dintre cele mai călduroase și stilate ținute.

Cu prima ținută am stat câteva minute la -20 grade.

Swipe stânga pentru a le vedea pe toate.

Care e ținuta ta preferată?
Urmareste-ma pe Instagram

Bauturi

Zetea – țuică și pălincă premium, cu o tradiție de peste 100 de ani

Povestea ZETEA a început în momentul când unul dintre strămoșii lui Silviu Zetea a început să producă pălincă în secolul al XIX- lea. Ioan Zetea era cunoscut ca persoana care a construit o pălincie … [Citeste mai departe...] about Zetea – țuică și pălincă premium, cu o tradiție de peste 100 de ani

Ceaiurile Anassa Organics – gustul Greciei într-o cană de ceai

Cei care iubiți ceaiurile ar trebui să luați în considerare și produsele Anassa Organics. Materia primă de la aceste ceaiuri provine de la fermele organice din Grecia care folosesc metode tradiționale … [Citeste mai departe...] about Ceaiurile Anassa Organics – gustul Greciei într-o cană de ceai

ZAREA Prosecco Rosé- o noutate pentru iubitorii vinurilor spumante

După o îndelungă aşteptare, Consorţiul Prosecco DOC a aprobat producţia noului Prosecco Rosé ZAREA. Iubitorii vinurilor Prosecco albe, dar și a spumantelor Rosé , vor regăsi atributele preferate în … [Citeste mai departe...] about ZAREA Prosecco Rosé- o noutate pentru iubitorii vinurilor spumante

Promoție la băuturile de pe Bar-Mag.ro

Bar-Mag.ro un site lansat de o firmă de profil au promoție o parte din băuturile pe care le distribuie în România. Fie că e vorba de un distilat, apă tonică, sirop sau alte ingrediente de care ai … [Citeste mai departe...] about Promoție la băuturile de pe Bar-Mag.ro

Auto

Pony, cel mai mare serviciu de carsharing din România, împlinește 4 ani

Pe 5 noiembrie, PONY, primul și cel mai mare serviciu de carsharing din România, împlinește 4 ani de roadtrip-uri prin țară. Au început în toamna lui 2015, în Cluj Napoca, cu o flotă de 25 Volkswagen … [Citeste mai departe...] about Pony, cel mai mare serviciu de carsharing din România, împlinește 4 ani

Expoziția Moto Retro Cluj

Sâmbătă , 28.09.2019, a avut loc a patra ediție a expoziției Moto Retro Cluj în cadrul zilelor Clujului. Colecționari din toate părțile țării au expus pentru clujeni zeci de modele robuste și rapide, … [Citeste mai departe...] about Expoziția Moto Retro Cluj

DIESEL și Alpinestars ating viteze record

DIESEL anunţă cu entuziasm o nouă colaborare cu Alpinestars, remarcabilii maeștri italieni ai echipamentului tehnic din piele, pentru motociclişti. Parteneriatul este privit ca o mini-colecție … [Citeste mai departe...] about DIESEL și Alpinestars ating viteze record

SEAT lansează în România Tarraco, noul său model de talie mare

Noul Tarraco marchează intrarea SEAT pe segmentul SUV-urilor mari. Modelul, disponibil și într-o versiune cu șapte locuri, completează oferta mărcii pe segmentul SUV după lansarea Ateca și Arona în … [Citeste mai departe...] about SEAT lansează în România Tarraco, noul său model de talie mare

Masculin

O metodă de a ține cămașa în pantaloni

Ce sfaturi a dat cel mai bine îmbrăcat bărbat ales de Reddit.com

Dandy: respect, atitudine si stil

Ingrijire

Luxury Spa Babor Cluj – terapie și masaj corporal autentic asiatic

Luxury Spa Babor, din Cluj Napoca, s-a deschis în toamna anului 2019, în urma unui investiții de aproximativ 500 000 euro, din dăruirea pe care Ramona Pahome o are pentru această meserie. Investiția a constat în amenajarea, utilarea spațiului cu piese de mobilier și decoruri aduse din Asia sub îndrumarea și colaborarea cu un designer […]

Produsele de îngrijire Dr. Spiller pentru bărbați

Pentru că interacționăm aproape zilnic cu diverse persoane e important să avem grijă de “cartea noastră de vizită”, iar Dr. Spiller a creat produsele de îngrijire pentru față destinate bărbaților. Dacă mă urmărești de ceva timp, cu siguranță, ți-ai dat seama că partea de îngrijire contează la fel de mult ca modul în care ne […]

Parfumul unisex Van Cleef & Arpels – Ambre Imperial

Parfumul unisex Van Cleef & Arpels – Ambre Imperial este unul oriental condimentat care a fost lansat în 2015. Van Cleef & Arpels este un brand de bijuterii franceze, ceasuri și parfumuri care a fost fondat în 1896 de către Charles Arpels și Alfred Van Cleef. Aceștia și-au deschis primul butic în Paris, în 1906. […]

Îngrijirea tenului pe timp de vară

Aspectul tenului este printre primele impresii pe care le lăsam atunci când interacționăm cu alte persoane, iar anotimpul cald poate să aducă câteva dezavantaje – un ten mult mai uleios și cu tendința de acnee, sensibilizat, cu un aspect dur și aspru datorita razelor UV care sunt tot mai nocive. De aceea este important să […]

Accesorii pentru barbati

Ziua internațională a pălăriei se sărbătorește în 15 ianuarie

În 15 ianuarie se sărbătorește ziua internațională a pălăriei - accesoriu care a început să se bucure din nou de popularitate. Pentru purtătorii de pălării, acest accesoriu vine cu un dublu rol: ne … [Citeste mai departe...] about Ziua internațională a pălăriei se sărbătorește în 15 ianuarie

Metaphore World Jewelry – bijuterii create din povestea ta

Metaphore World Jewelry s-a născut la inițiativa lui Andrei Coman în 2018 deoarece nu-și găsea accesorii/bijuterii care să i se potrivească personalității și stilului său vestimentar. Inițial a fost … [Citeste mai departe...] about Metaphore World Jewelry – bijuterii create din povestea ta

Borsalino lansează colecția primăvară/vară 2021: Beauty, Joie de Vivre și Diversity

Colecția Borsalino 2021: Beauty, Joie de Vivre și Diversity s-a născut din combinarea, din punct de vedere stilistic, a trecutului cu prezentul. Această colecție destinată atât bărbaților precum și … [Citeste mai departe...] about Borsalino lansează colecția primăvară/vară 2021: Beauty, Joie de Vivre și Diversity

Măști faciale la 2 lei bucata de la Antonio Gatti

Antonio Gatti a pus spre vânzare, de astăzi, măști faciale la 2 lei bucata. În momentul de față e posibil să ofere cel mai mic preț de pe piață. Compozitie: Material nețesut, TNT ignifug 50 g, … [Citeste mai departe...] about Măști faciale la 2 lei bucata de la Antonio Gatti

Copyright © 2021 · Stil Masculin

... ...