Gpec Trainings

Fiecare serie de cursuri din cadrul GPeC Trainings este structurată pe 3 zile x 6 ore în fiecare zi, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut practic, plin de exemple concrete care să te ajute în dezvoltarea afacerii tale.

În plus, trainerii sunt mai mult decât încântați să împărtășească din experiența lor și să discute liber cu participanții în fiecare seară, la cină. Te vei simți ca într-o adevărată familie unde nu există bariere de comunicare și formalizări.

SUBIECTELE DEZBĂTUTE ÎN CADRUL GPEC TRAININGS 18-19-20 OCTOMBRIE 2017, CLUJ

Situația pieței de e-commerce la zi – scurtă radiografie a pieței în așa fel încât să știi exact unde ne situăm, care sunt principalele verticale de piață, care sunt nișele puțin exploatate, care este valoarea medie a coșului în funcție de verticale, ce se cumpără, cum se plătește, care sunt particularitățile pieței etc. Trainer: Andrei Radu, Founder & CEO GPeC Trainings.

Usability / User Experience – cum să ai un magazin online ușor de navigat care să răspundă nevoilor utilizatorului și să te ajute efectiv în creșterea ratei de conversie. Principiile de UX importante vor viza toate secțiunile din site (de la Homepage până la Thank You Page) și vor fi însoțite de exemple concrete din magazinele online ale participanților la curs. Trainer: Andrei Radu, Founder & CEO GPeC Trainings

Google AdWords – construirea unei campanii eficiente prin Google AdWords, cum creezi anunțuri cu potențial ridicat de CTR și cum alegi cuvinte cheie care generează vânzări, tipuri de campanii AdWords – diferențe, oportunități și riscuri, setarea și măsurarea corectă a obiectivelor unei campanii AdWords, metode de raportare inteligentă pentru activitatea PPC. Trainer: Elena Dobre, General Manager Zarbi Marketing

SEO Masterclass – fundamentele SEO (vei înțelege cum funcționează Google și algorimtul de ranking și vei explora psihologia din spatele unei căutări pe Google), factori de ranking (vei afla care sunt elementele care influențează poziționarea site-ului în Google și cum le poți folosi pe site-ul tău), SEO de la A la Z (vei aprofunda toate etapele optimizării unui site, cuprinzând analiza competitivă, planificare și strategie, SEO tehnic, on-site SEO și content, optimizare semantică, link building, social media marketing pentru SEO, metrici de performanță, tracking și reporting), SEO toolbox (vei învăța despre toate tool-urile necesare activității de SEO, de la servicii gratuite până la instrumente premium), Putting it all together (vei primi toate aceste informații detaliate, în plus, vei învăța și cum se potrivesc toate într-o campanie completă de optimizare a unui site pentru Google). Trainer: Horia Neagu, Digital

Social Media & Facebook Ads – cum scrii în Social Media pentru a obține engagement semnificativ, cum planifici, creezi, targetezi și gestionezi campaniile de Facebook Ads. Trainer: Marian Hurducaș, Manager & Founder Necktie Agency

Google Analytics – introducere în Google Analytics, turul interfeței de utilizaror a Google Analytics, instalarea corectă a Google Analytics (checklist implementare), definirea unui Goal în GA pas cu pas, ecuația comerțului online, definirea KPI-urilor și a unui Measurement Plan (pașii unui framework de măsurare), analiza unui studiu de caz pe un raport și segmente avansate, analiza avansată a unor decizii de business bazate pe colectarea a 2 ani de date, 2 cicluri de vânzare completă (sezon și extrasezon), recapitulare, Q&A. Trainer: Liviu Taloi, Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online

Marketing Online – gândirea strategiei de marketing online pornind de la obiective; mixul de marketing digital (identificarea canalelor de marketing online care mă ajută să îmi îndeplinesc obiectivele); top KPI pe care trebuie să îi măsor și monitorizez pentru fiecare campanie și fiecare canal de marketing online, cum îi măsor, de unde iau datele și cum mă folosesc de acești KPI pentru a optimiza campaniile de marketing online; studii de caz – campanii de marketing online de succes. Trainer: Raluca Radu, Owner & Digital Happen Maker @ MTH Digital

Legislație în e-commerce – cele mai des întâlnite probleme juridice în comerțul online pentru care se dau amenzi, drepturile și obligațiile magazinelor online – de la ce trebuie să pui pe pagina web până la garanții și returul produselor. Trainer: Bogdan Manolea, Director Executiv APTI & Co-Founder Trusted.ro

Logistică & Curierat – ultimele noutăți în domeniu, servicii noi cu impact în e-commerce, problemele magazinelor online în relația cu firmele de curierat, Q&A. Trainer: Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier
… sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 3 zile pentru ca tu să vinzi mai mult!

Înscrierile la GPeC Trainings se fac completând formularul online de pe site până cel târziu pe data de 16 Octombrie 2017, ora 23:59!

Cine mai participă la GPec Trainings?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *