Johnnie Walker - BUCURIA ca ingredient al succesului

Johnnie Walker, cu noua campanie, ne infatiseaza povestile unor personaje unite prin diversitate si realizari. Actorul Jude Law, Eva Hakansson, cea mai rapida femeie pe un vehicul cu trei roti sau  psihologul care cerceteaza stiinta fericirii, intruchipeaza schimbarea directiei campaniei  “Keep Walking“, care s-a identificat cu brandul Johnnie Walker timp de 16 ani.

Ne intrebam adesea ce anume au in comun vedetele de cinema, sportivii profesionisti, modelele de talie internationala, barmanii, inventatorii si muzicienii. Raspunsul este simplu…bucuria! Bucuria a fost elementul comun care le-a inspirat succesul.

Noul tagline, Joy Will Take You Further. Keep Walking, pune accentul pe bucurie, care devine, astfel, cheia progresului.
Printre alte celebritati care au aceeasi abordare asupra vietii si apar in noua campanie Johnnie Walker sunt membrii trupei americane de alt-rock OK GO, dar si supermodelul mexican Montserrat Oliver. Viziunea lor asupra succesului si progresului este in deplina concordanta cu rezultatele unei serii de cercetari stiintifice despre importanta fericirii.

Si sportivii de performanta, detinatori de recorduri mondiale, sunt de aceeasi parere: fericirea i-a ajutat in indeplinirea obiectivelor.

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.