Men’s Club s-a născut la inițiativa lui Raul Stör, în 2012, când a început să-și caute costumul de mire. În acel moment a descoperit un gol în piața de costume de ceremonie și i-a venit ideea să deschidă un magazin de haine bărbătești în Cluj Napoca.
Ca orice antreprenor care vrea să ofere mai multe atât afacerii precum și clienților, a căutat diverse surse de aprovizionare. După mai multe încercări, s-a oprit la o fabrică din Craiova. Din păcate era limitat la alegeri, deoarece fabrica având propriile magazine îi oferea doar anumite produse și sub anumite condiții. În scurt timp, a descoperit o altă fabrică care nu-i impunea limitări și îi oferea frâu liber creativității.
Men’s Club – brandul din Cluj care îmbracă bărbații din 2012
În 2012 erau prea puține branduri vestimentare bărbătești în Cluj care să ofere varietate. A început să comercializeze haine de ceremonie și casual. Datorită pasiunii pe care o avea pentru haine, avea și un impact pozitiv asupra clienților pe care îi consilia pentru a putea face alegerea corectă. În urma acestui feedback primit de la clienți, l-a ajutat să facă progrese mai mari. În urma unor calcule, a renunțat la partea de haine casual și s-a axat mai mult pe partea de ceremonie. Care reprezenta 90% dintre vânzări.
Deși a deschis afacerea dintr-o nevoie nu și-a dat seama la acel moment că era un business sezonier. Practic asta înseamnă când te axezi, în mare parte, doar pe ținute de ceremonie.
Diversificarea produselor a făcut-o relativ târziu, adică, în 2016. Deși se făceau vânzări bune în sezonul evenimentelor, iarna venea ca o relaxare. Dar după creșterea afacerii și a numărului de angajați și-a dat seama că are nevoie de diversitate în materie de piese vestimentare.
Men’s Club a înțeles nevoia de a face retușuri hainelor de când s-a deschis această afacere. Raul s-a pus de fiecare dată în locul clientului pentru ca produsul să îi vină impecabil. Fiind obișnuit de mic că anumite haine trebuie să necesite modificări pentru a-ți veni bine. Un alt plus este că aceste retușuri sunt oferite în mod gratuit de Men’s Club.
Costumele la comandă a început să facă din 2015-2016 pentru că avea clienții masivi cărora produsele ready to wear, pe care le avea în stoc, nu li se potriveau. Astfel, putea să ofere variante și altor clienți care doresc produse personalizate.
Magazinul online l-a deschis în 2018, dar în acea perioadă nu a înțeles exact ce înseamnă. Practic la final de 2021 l-a adus la forma dorită. Din punctul lui de vedere, magazinul online și magazinul fizic sunt două afaceri total diferite. Din acest motiv are echipe separate pentru fiecare tip de magazin.
Ca planuri de viitor dorește să facă un design nou al magazinului. Adică să împartă cei 120 mp ai magazinului în funcție de produsele vestimentare. Practic să separe casual de ceremonie. Și să deschidă două magazine de tip boutique. Unul în Bistrița și altul în Tîrgu Mureș pentru că are mulți clienți din cele două orașe.
De ce să alegi acest brand
Clienții ar trebui să aleagă Men’s Club datorită experienței oferite. Fiind un magazin stradal îi oferă mai mult timp de a sta cu un client și de a se ocupa de acesta.
Periodic experimentează cu diverse produse noi cum e și treningul din bumbac cu o elasticitate mare. Acest lucru îți oferă de fiecare dată o nouă posibilitate de a-ți pune garderoba în evidență.
Dar și datorită vechimii pe care o are în piață. Nu sunt multe branduri care să reziste așa de mult timp.
Momentant, nu toate piesele vestimentare sunt produse în România. Intenționează ca în curând, produsele din magazin să fie majoritatea sub eticheta: Made in România.
În viziunea Men’s Club, ar prefera să vadă bărbații îmbrăcați cu un sacou, cămașă, cravată, jeanși/pantaloni chinos.
O ținută, la un cost mediu, la Men’s Club valoarează între 1200-1500 lei. Îi găsești pe str. Regele Ferdinand nr.6 ( în interiorul galeriilor Ferdinand).