Întâlnirea mea cu Patrick Dempsey nu a fost întâmplătoare la Pitti Uomo 95. Am fost invitat în cadrul unui eveniment unde ne-a fost prezentat brand-ul KA/NOA iar Patrick Dempsey a fost prezent ca imagine a brand-ului, dar și ca partener în afacere.
Patrick Dempsey investește în brand-ul Ka/Noa
KA/NOA a fost fondat în 2017 de italianul Bruno Grande și soția acestuia Valerie. Denumirea brand-ului a fost inspirat de numelor copiilor Kaia și Noah.
Patrick Dempsey a fost atras de modul de abordare, valorile brand-ului precum și calitatea sau atenția la detalii. Din acest motiv a ales să fie imaginea KA/NOA dar și să investească în acest brand.
KA/NOA reprezintă povestea unei pasiuni transmisă de tatăl lui Bruno și pe care speră să fie preluată și de copiii acestuia. În prezent reprezintă acea garderobă atemporală special concepută pentru bărbații și femeile care le place să călătorească în stil. Hainele au fost concepute în așa fel încât să se potrivească între ele.