Zenonni Su Misura, brandul românesc de croitorie premium, a intrat în rețeaua exclusivistă a partenerilor Scabal, un nume istoric, cunoscut pe celebra Savile Row, strada croitoriilor de lux din Londra. Astfel, gama produselor Zenonni, dezvoltate alături de case de tradiție internațională, precum Zegna, Loro Piana sau Holland & Sherry, este completată acum cu produsul Scabal, realizat în întregime în atelierele brandului englez.
Zenonni a devenit partener oficial Scabal
Datorită acestui parteneriat, clienții Zenonni pot comanda de acum costume realizate în întregime de Scabal, în atelierele din Germania și Italia. Brandul Scabal este recunoscut pentru calitatea țesăturilor realizate în Anglia, încă din secolul al XVI-lea, dar și pentru istoria îndelungată în producția de costume. Ei au realizat ținute pentru nume celebre de la Hollywood (Daniel Craig, Pierce Brosnan, Clive Owen, Colin Firth), dar și pentru filme precum Golden Eye, Casino Royale, Men in Black, Lupul de pe Wall Street și, nu în ultimul rând, pentru Barack Obama, președintele SUA.
Colecțiile Scabal conțin aproximativ 5.000 de țesături, de la cea mai fină lână (Vicuna), la cele mai rare combinații care cuprind și fragmente de pietre prețioase: Diamond Chip, Lapis Lazuli, Gold Treasure. Clienții Zenonni vor avea acces la toată această imensă bază de date de țesături, modele și linii de produs Scabal.
Parteneriatul cu Scabal a presupus un audit riguros, de câteva luni, al brandului românesc Zenonni Su Misura. Au fost analizate businessul in ansamblu, procesul de customer service și totodată potențialul portofoliului existent de clienți. În final, Olivier V. Slock, Sales Director al Scabal, a concluzionat: „Am apreciat nu doar deschiderea, ci și profesionalismul și înaltul nivel al cunoștințelor tehnice ale echipei Zenonni și suntem convinși că am găsit partenerul ideal la București, Chișinău și Moscova”.
Simona Hulber, cofondator și consilier vestimentar Zenonni: „Pentru realizarea unui costum Scabal, consilierii Zenonni iau măsurile, stabilesc personalizarea produselor împreună cu clientul și configurează costumul din punct de vedere stilistic și tehnic. Scabal pune la dispoziție paleta largă de țesături, accesorizarea, producția calitativă și suportul tehnic. Clientul Zenonni beneficiază astfel de experiența unui brand cu zeci de ani de istorie și de un produs cu o calitate recunoscută internațional. Acest model de colaborare este cu adevărat performant și în beneficiul clienților.”
Croitoria de tip sartorial (pe măsură) este o afacere de nișă care nu urmează modelul de retail, ci lucrează pe baza comenzilor venite de la clienți individuali, oferind exclusiv servicii personalizate. În general, din punct de vedere al calității, pentru costumele made to measure există trei segmentări, cele fused, de calitate industrială (calitate similară cu cea a unui produs din retail), cele half canvas şi full canvas (calitate superioară, rezistență îndelungată în timp și grad înalt de personalizare). Ultimele două categorii reprezintă topul calității costumelor made-to-measure.
Ciprian Vlad, cofondator Zenonni:„Eforturile ultimilor ani la Zenonni au fost concentrate în direcția oferirii unui produs de cea mai înaltă calitate, produs care să poată susține intrarea cu succes și pe alte piețe. Din aceste considerente am optat și pentru introducerea Scabal ca produs de sine stătător la Zenonni.”
Zenonni Su Misura, un business de 700.000 de euro/an, prezent pe trei piețe (România, Moldova și Rusia), așteaptă o creștere a cifrei de afaceri cu 15% în primul an al acestui nou parteneriat.