Mașinile Colecționarului Ralph Lauren

Mașinile colecționarului Ralph Lauren sunt piese rare pe care fiecare bărbat și le-ar dori. Dacă în articolul precedent am vorbit despre transformarea visului mogulului modei Ralph Lauren în realitate; dar cum fiecare bărbat păstrează într-un colț al sufletului spiritul de copil, astăzi vă voi descrie colecția sa ”jucării”.

”Nu consider că sunt un colecționar. În mintea mea, ele sunt parte din mine. Fiecare îți oferă o experiență diferită. Consider că sunt opere de artă, o categorie aparte de artă. Chiar dacă de-a lungul timpului tehnologia s-a schimbat, cele pe care le iubesc, le conduc, sunt speciale.” a declarat Ralph Lauren.

Mașinile colecționarului Ralph Lauren

Colecția sa numără peste 70 de modele, multe dintre ele fiind printre cele mai rare din lume. Unele datează încă din perioada interbelică. Cum ar fi: Modelul ”Blower” – de la Bentley (1929), SSK ”Contele Trossi” (”Prințul Negru”) – de la Mercedes Benz (1930), Modelul 59 Grand Prix – de la Bugatti (1933) și multe alte clasice.

Ralph Lauren, Alături De ”Prințul Negru”
Mașinile colecționarului Ralph Lauren ”Prințul Negru”

Din categoria mașinilor post-belice, majoritare sunt cele din familia Ferrari. De exemplu: Modelele 375 Plus (1954), 250 Testa Rossa (1958), 250 GTO (1962), 250 GT Berlinetta (1960) și multe multe altele. Deși pare că el colecționează doar mașini clasice, în realitate, în ”garderoba” sa se găsesc și mașini ceva mai moderne. Ultimele fiind un Bugatti Veyron din 2006, care are niște detalii tehnice nemaiîntâlnite la vreo mașină până atunci (peste 1000 Cai Putere și viteza maximă de aproximativ 420 km/h) și un Lamborghini Murciélago Super Veloce, din 2010.

Modelul Ferrari 375 Plus, Ce Costă 13,4 Milioane De Euro.
Modelul Ferrari 375 Plus, ce costă 13,4 milioane de euro.

O altă expunere a acestor mașini a avut loc în anul 2005, la Boston’s Museum of Fine Arts.

Miliardarul refuză să facă public locul unde își ține mașinile. Singura dată când a fost permis accesul presei sau al persoanelor publice, în garaj, a fost în timpul interviului acordat revistei Vanity Fair, care a realizat o ședință foto a vehiculelor, cu mențiunea că nu le era permis să dezvăluie adresa. În acel articol, mai era descrisă o cameră de conferințe cu trofeele câștigate cu ajutorul acestor piese de artă.

Și dacă tot am pomenit de succese, putem aminti doar o parte din titlurile câștigate. Astfel, îi este înmânat în repetate rânduri titlul ”Pebble Beach Concours d’Elegance”, considerat de mulți cel mai important de acest tip. Mașina care a costat 40 de milioane de dolari, Bugatti 57 SC, este desemnată cea mai bună din ”Concorso d’Eleganza Villa d’Este”.

Ralph-Lauren-And-His-1938-Bugatti-57Sc-Atlantic_100428386_L
Aici este colecționarul împreună cu Bugatti-ul de 40 de milioane de dolari, ținând în mână trofeul câștigat în Italia.

În filmulețul care făcea deschiderea expoziției de mașini din 2011, miliardarul declară: ”Mașinile m-au inspirat, mi-au dat niște exemple. Am reușit incorporarea conformației, a formelor în noi modele pentru piesele vestimentare, pentru ceasuri și pentru designul interior.”

sursa foto: aiciaici, aici, aici

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *