Poziționată într-o zonă cu tradiție în industria confecțiilor, prima fabrică din România a grupului Formens producea primul său costum în anul 1999 iar compania avea să devină lider pe piața franceză a costumelor bărbătești în doar câțiva ani. Încrederea astfel dobândită, susținută de tradiția și experiența echipei de croitori alimentează dorința unei noi provocări.
Louis Purple lansează The Tailoring Revolution
Această provocare The Tailoring Revolution a venit pentru Formens odată cu decizia de a crea produse considerate de majoritatea ca fiind exclusiviste.
În prezent, Formens produce 700.000 de costume ready to wear (RTW ) și 25.000 de costume made to measure (MTM). 97.7% din marfa produsă este destinată exportului în cele 32 de țări acoperind producția pentru 309 clienți.
Strategia prin care Louis Purple și-a propus să ofere costume de cea mai bună calitate la prețuri corecte va fi implementată prin dezvoltarea unui lanț de magazine care să funcționeze după un sistem de retail inovator.
Fabricate în Europa, folosind procese tehnologice ce îmbină cu succes tradiția și tehnologia de ultimă oră obținându-se finisaje de înaltă finețe, creațiile Louis Purple egalează din orice punct de vedere produsele competitorilor săi, chiar depășindu-i.
Parteneriatele pe termen lung stabilite cu țesătorii prestigioase, cum ar fi: Vitale Barberis, Reda sau Dormeuil, oferă posibilitatea de a oferi clienților țesături premium la prețuri accesibile. În plus, majoritatea atelierelor MTM lucrează cu intermediari pentru crearea costumulor. La Louis Purple dispare acest intermediar care se va observa la prețul mult mai redus față de un atelier MTM obișnuit.
Proiectul de retail al Louis Purple se va concentra întotdeauna pe client și pe experiența pe care acesta o are în magazin.
Timpul bărbatului modern este prețios, de aceea cei mai buni stiliști Louis Purple au selectat cele mai potrivite produse, pentru a oferi ținute complete celor mai exigente gusturi.
Fie că vorbim de mici accesorii, precum butonii, șosetele, batistele sau de cele clasice precum cravata, cureaua sau papionul, toate poartă emblema calității Louis Purple.
Gama de produse RTW Louis Purple include atât articole din gama business sau smart casual cât și atât de necesarele ținute de ceremonie, gata de a fi purtate direct din magazin, într-o varietate excepțională. La Louis Purple majoritatea sacourilor sunt half canvas și full canvas.
Zona de MTM a fiecărui magazin va oferi clientului sofisticat exact ceea ce căuta de foarte mult timp. Posibilitatea de a-și exprima stilul exact așa cum își dorește.
Acesta are la dispoziție peste 18 000 de combinații cu posibilitatea de a alege de la țesătură, croială, tip de rever și buzunarele, până la butoniere și nasturi, detalii care împreună fac unică fiecare piesă din garderobă.
Prin ambiția de a fi primul, urmând o cale care să ofere doar avantaje și din respectul pe care îl acordă timpului fiecărui client, Louis Purple aduce inovațiile viitorului în contemporan. Folosind ultima tehnologie de scanare 3D a întregului corp, procesul de măsurare a clientului se reduce de la 30 de minute la 5 minute. Astfel, sistemul de scanere va oferi o măsură mai precisă oferind o haină care îți vine foarte bine. Unde ai mai întâlnit un astfel de sistem la atelierele MTM?
Fiecare dimensiune este stocată în sistemul informatic integrat, generându-se astfel profile digitale pentru fiecare client. Indiferent dacă acesta va achiziționa un costum RTW sau MTM, acesta își va putea lua întotdeauna o ținută potrivită, cu ușurință.
Colecția RTW va avea trei praguri de prețuri 899 lei, 1,199 lei și 2200 lei. Prețul unui costum MTM începe de la 1600 lei.
Louis Purple va deschide în acest an, în România, patru magazine.
sursa foto: Louis Purple