• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Stil
    • style icon
    • Inspiratie in stil
    • Tinuta zilei
    • Evenimente
  • Haine
    • Accesorii
    • Branduri
    • reclame
    • Incaltaminte
    • Costumul
    • Sosete
  • Ingrijire
    • Parfumuri
  • Sfaturi
    • Sfaturi video
    • Recenzii si recomandari
    • Materiale
    • Coloristica
    • Antistil
  • Promotii
  • Arhiva
  • Despre mine
  • Servicii
  • Contact

Stil Masculin

Studiu : 7 din 10 români economisesc pentru Black Friday

October 23, 2018 By Laci Leave a Comment

Studiu GPeC & Eureka Insights: 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători pentru a face cumpărături

În urma acestui studiu realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile de discount, făcând cumpărături în mod uzual în perioada anterioară Black Friday (septembrie – noiembrie 2018).

Ce zice acest studiu despre Black Friday

Conform studiului, românii intenționează să cheltuiască cel mai mult pe produsele din gama IT&C, astfel:

Laptopuri, telefoane și tablete: 1.472 lei

TV / Audio-Video / Foto: 1.393 lei

Electrocasnice: 986 lei

PC, periferice și software: 628 lei

Vacanțele și călătoriile reprezintă cea de a doua categorie importantă pentru care românii sunt dispuși să cheltuiască aprox. 1.460 lei în perioada următoare. Urmează produsele din categoria Auto & Moto incluzând polițele RCA (606 lei), produsele din categoria Home & Deco (548 lei), dar și articolele de vestimentație (541 lei), cardurile cadou (454 lei), jocurile electronice și produsele pentru Gaming (373 lei) și cosmeticele (294 lei).

Românii vor cheltui, în medie, 273 lei pentru jucării și produse destinate copiilor sau bebelușilor, iar pentru produsele din categoria Cărți, Birotică și Cadouri – bugetul mediu este de 251 lei. Pe ultimul loc în clasament se află produsele pentru adulți, românii fiind dispuși să cheltuiască doar 125 lei pentru acestea.

În intervalul noiembrie – decembrie, categoriile de Fashion, Cosmetice și Cărți/Cadouri sunt cele din care urmează să se achiziționeze cele mai multe produse, chiar dacă bugetul alocat pe aceste categorii este mai mic decât în cazul IT&C sau Travel. Bugetul mediu total alocat de români pentru achiziția de produse în perioada de Black Friday și Crăciun este de 2.718 lei, din care aproape jumătate este destinat cadourilor: 1.240 lei.

7 din 10 respondenți studiul Eureka Insights intenționează să cumpere cadouri în perioada noiembrie – decembrie 2018 ele reprezentând, în medie, 48% din totalul cumpărăturilor nealimentare pe care intenționează să le facă până la finalul anului, numărul mediu de cadouri preconizat fiind de 6 produse.

Alte statistici rezultate în urma studiului Eureka Insights:

Femeile preferă într-o măsură mai mare decât bărbații să cumpere exclusiv din mediul offline (40% femei vs. 15% bărbați), în timp ce bărbații aleg preponderent comerțul online (37% bărbați vs. 17% femei). Distribuția pe sexe se echilibrează atunci când este vorba de cumpărături atât din mediul offline, cât și din mediul online, 5 din 10 respondenți alegând ambele canale pentru cumpărăturile de sezon.

Persoanele care doresc să facă achiziții exclusiv din mediul online intenționează să cheltuiască mai mult pentru un produs decât cei care aleg doar achizițiile din offline, iar bugetele cresc în cazul celor care vor face cumpărături folosind ambele canale de vânzare. De asemenea, respondenții care au declarat că sunt interesați doar de vânzările de Black Friday intenționează să cheltuiască mai mult pentru un produs, comparativ cu cei care așteaptă exclusiv reducerile de Crăciun.

Bărbații preferă într-o măsură mai mare vânzările de Black Friday, iar femeile pe cele de Crăciun.

În medie, fiecare respondent al studiului Eureka Insights care a declarat că intenționează să cumpere online, are în vedere 8 magazine online diferite pe care le urmărește pentru a face achiziții.

Aproximativ 3 din 10 respondenți au participat în ultimii 3 ani atât la reducerile de Black Friday, cât și la cele de Crăciun. Potrivit acestora, gradul de satisfacție privind experiența de cumpărare este pe un trend crescător (de la 76% experiență pozitivă în 2016, la 80% în 2017).

Totuși, pentru cei care s-au declarat nemulțumiți de Black Friday 2017, principalele 3 motive ale insatisfacției față de experiența de cumpărare sunt, în ordine: prețuri prea mari față de așteptările lor (31%), reducerile au fost percepute drept artificiale (27%), iar timpul de livrare a fost prea mare (20%)

Doar 17% dintre respondenții care au participat la campania de Black Friday 2017 nu mai intenționează să participe și anul acesta, imensa majoritate de 83% fiind, în continuare, interesată de promoțiile Black Friday 2018.

Datele au fost colectate în luna septembrie 2018, iar studiul a fost făcut pe un eșantion de 407 persoane – femei și bărbați din mediul urban, cu vârsta de peste 18 ani și cu acces la internet. Marja de eroare este de +/- 5% pe un interval de încredere de 95%.

Black Friday și cifrele estimate de GPeC în E-Commerce 2018

Black Friday 2018 va fi organizat de eMAG (cel mai mare magazin online din România) în ziua de 16 noiembrie, majoritatea retailer-ilor online alăturându-se acestei date. De atunci și până în apropiere de Sărbători, toate magazinele online vor întâmpina consumatorii cu promoții, perioada noiembrie-decembrie fiind cea mai prolifică pentru comercianți, asigurându-le aprox. 25% din vânzările generate în întreg anul.

Anul trecut, doar în weekend-ul de Black Friday s-au înregistrat vânzări de peste 200 de milioane EUR.

În 2017, comerțul online românesc a înregistrat cea mai mare creștere din Uniunea Europeană (aprox. 40% de la un an la altul), atingând pragul de 2,8 miliarde EUR la final de an.

Potrivit estimărilor GPeC, comerțul electronic continuă să crească vertiginos țintind spre pragul de 4 miliarde de EUR la finalul acestui an. “Chiar dacă poate nu vom atinge acest prag în 2018, ne îndreptăm rapid spre 4 miliarde de euro și vorbesc doar despre e-Tail, adică produse fizice, palpabile, achiziționate online. Dacă am adăuga și serviciile (plăți de facturi, bilete de avion, bilete la spectacole etc.) care sunt majoritar plătite online prin card, atunci piața totală este deja mult mai mare”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Principalele cifre și statistici privind piața de e-commerce vor fi discutate în cadrul GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018 – cel mai mare eveniment de profil din România, desfășurat la București. La eveniment sunt așteptați experți internaționali și autohtoni din domeniu precum: Nir Eyal (autorul bestseller-ului Hooked), David Meerman Scott, Brad Geddes, Ross Simmonds, Rusell McAthy, Iulian Stanciu (CEO eMAG), Felix Pătrășcanu (Managing Partner FAN Courier), Valentin Radu (Founder Omniconvert) și alții.

Cum ți s-a părut acest studiu despre Black Friday?

Filed Under: Uncategorized Tagged With: black friday, gpec, reduceri sarbatori

Reader Interactions



Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

Stil Masculin
Stil Masculin
Stil Masculin

Urmareste-ma pe Instagram

stilmasculin

Laszlo Nagy (Stil Masculin)
Lichiorurile @zetea.ro conțin trei ingrediente na Lichiorurile @zetea.ro conțin trei ingrediente naturale: extract de fruct, miere de albine și țuică ZETEA. Gama lor de lichioruri este compusă din lichior de pere, prune, afine și coacăze. Iar concentrația lor alcoolica este intre 21% -31% ceea ce le face ideale atât pentru bărbați precum și pentru femei. Designul sticlei este superb, iar calitatea materialelor folosite este una premium.

Ce lichior ai încerca?

📸@fred.dwe
🥂Prosecco la micul dejun? De ce nu? Trăim în 🥂Prosecco la micul dejun? De ce nu? Trăim în vremuri anormale. Atunci de ce să nu încerci ceva diferit și ieșit din tipar? În plus, este vineri și începi sfârșitul de săptămână cu voie bună.

Prima oară când am auzit de acest mic dejun asociat cu un pahar de prosecco mi s-a părut ciudat până am aflat că sunt persoane în jurul meu care periodic au asta în meniu. Și nu au probleme cu consumul exagerat de alcool.

Acum întrebările. 🥂Prosecco la micul dejun? Se poate doar la sfârșit de săptămână?

📸 @silvestru_photography
‼ Cam așa arată ținuta mea de primăvară. De ‼ Cam așa arată ținuta mea de primăvară. Deși sunt mai multe articole combinate fiecare are un rol.

Cămașa florală @pineberryshirts o văd purtată doar în sezoanele călduroase de primăvară-vară. Se asortează foarte ușor cu sezonul.

Eșarfa o port doar în sezoanele călduroase deoarece este un înlocuitor al cravatei (în unele cazuri), îmi oferă o pată de culoare și atrage atenția asupra sezonului estival.

Șapca de la @ralitzatailoring o folosesc ca un înlocuitor al pălăriei și a băștii. E confecționată dintr-un material răcoros cu atenție la detalii.

Pantalonii formali de la @atelieruldestil.official cu sistem de reglare în talie (un fel de înlocuitor al curelei) sunt ideali pentru a echilibra ținuta din punct de vedere al stilului.

Jacheta bomber @mens_cave are o valoare sentimentală pentru mine. Îmi aduce aminte de anii '90 în care purtam acest gen de vestimentație. Acest model este o reinterpretare foarte bună care se poate integra în majoritatea ținutelor. Iar interiorul retro face toți banii.

Încălțămintea am ales-o alba pentru a pastra ținuta în zona casual.

În plus, dacă ai fost atent la partea cromatică vei observa o combinație de nuanțe de albastru cu maro.

Cum arată ținuta ta de primăvară?

📸 @fred.dwe
‼ Duminica trecută am avut plăcerea de a parti ‼ Duminica trecută am avut plăcerea de a participa la o experiență culinară oferită de @personalcook.ro la @secretgarden.cluj (swipe stânga pentru întreaga experiență).

Am servit următoarele:

🍽Aperitiv: Humus & Eastern-Style Focaccia

🍽Fel principal: Persian Lamb Stew servit alături de un orez auriu și un pahar de vin  roșu, 🍷 Negru de Petro Vaselo.

🍽Desert: Semolina, Coconut & Orange Marmalade Cake.

Personal mi-a plăcut contrastul, din punct de vedere al gustului, dintre rodie și carnea de miel. A fost preparatul preferat.

În data de 4 aprilie 2021, are loc a doua sesiune cu o incursiune culinară în Mexic. Vei interacționa cu Pork Carnitas, taco, Fajita, salsa & Bendis Rose. Acest meniu costă 100 de lei și poți participa dacă te înscri la formularul de la acest link https://www.personalcook.ro/

Poftă de ceva cu specific mexican?

📸 @fred.dwe
Urmareste-ma pe Instagram

Bauturi

Nu este sărbătoare St. Patrick’s fără o bere Guinness

Se zice că din 1759 , de la înființarea fabricii de bere, Guinness a fost savurată la fiecare petrecere de St. Patrick's. Pentru că au avut loc multe schimbări și s-au impus multe restricții atât … [Citeste mai departe...] about Nu este sărbătoare St. Patrick’s fără o bere Guinness

Zetea – țuică și pălincă premium, cu o tradiție de peste 100 de ani

Povestea ZETEA a început în momentul când unul dintre strămoșii lui Silviu Zetea a început să producă pălincă în secolul al XIX- lea. Ioan Zetea era cunoscut ca persoana care a construit o pălincie … [Citeste mai departe...] about Zetea – țuică și pălincă premium, cu o tradiție de peste 100 de ani

Ceaiurile Anassa Organics – gustul Greciei într-o cană de ceai

Cei care iubiți ceaiurile ar trebui să luați în considerare și produsele Anassa Organics. Materia primă de la aceste ceaiuri provine de la fermele organice din Grecia care folosesc metode tradiționale … [Citeste mai departe...] about Ceaiurile Anassa Organics – gustul Greciei într-o cană de ceai

ZAREA Prosecco Rosé- o noutate pentru iubitorii vinurilor spumante

După o îndelungă aşteptare, Consorţiul Prosecco DOC a aprobat producţia noului Prosecco Rosé ZAREA. Iubitorii vinurilor Prosecco albe, dar și a spumantelor Rosé , vor regăsi atributele preferate în … [Citeste mai departe...] about ZAREA Prosecco Rosé- o noutate pentru iubitorii vinurilor spumante

Auto

Pony, cel mai mare serviciu de carsharing din România, a făcut 4 ani

Pe 5 noiembrie, PONY, primul și cel mai mare serviciu de carsharing din România, împlinește 4 ani de roadtrip-uri prin țară. Au început în toamna lui 2015, în Cluj Napoca, cu o flotă de 25 Volkswagen … [Citeste mai departe...] about Pony, cel mai mare serviciu de carsharing din România, a făcut 4 ani

Expoziția Moto Retro Cluj

Sâmbătă , 28.09.2019, a avut loc a patra ediție a expoziției Moto Retro Cluj în cadrul zilelor Clujului. Colecționari din toate părțile țării au expus pentru clujeni zeci de modele robuste și rapide, … [Citeste mai departe...] about Expoziția Moto Retro Cluj

DIESEL și Alpinestars ating viteze record

DIESEL anunţă cu entuziasm o nouă colaborare cu Alpinestars, remarcabilii maeștri italieni ai echipamentului tehnic din piele, pentru motociclişti. Parteneriatul este privit ca o mini-colecție … [Citeste mai departe...] about DIESEL și Alpinestars ating viteze record

SEAT lansează în România Tarraco, noul său model de talie mare

Noul Tarraco marchează intrarea SEAT pe segmentul SUV-urilor mari. Modelul, disponibil și într-o versiune cu șapte locuri, completează oferta mărcii pe segmentul SUV după lansarea Ateca și Arona în … [Citeste mai departe...] about SEAT lansează în România Tarraco, noul său model de talie mare

Masculin

O metodă de a ține cămașa în pantaloni

Ce sfaturi a dat cel mai bine îmbrăcat bărbat ales de Reddit.com

Dandy: respect, atitudine si stil

Ingrijire

Luxury Spa Babor Cluj – terapie și masaj corporal autentic asiatic

Luxury Spa Babor, din Cluj Napoca, s-a deschis în toamna anului 2019, în urma unui investiții de aproximativ 500 000 euro, din dăruirea pe care Ramona Pahome o are pentru această meserie. Investiția a constat în amenajarea, utilarea spațiului cu piese de mobilier și decoruri aduse din Asia sub îndrumarea și colaborarea cu un designer […]

Produsele de îngrijire Dr. Spiller pentru bărbați

Pentru că interacționăm aproape zilnic cu diverse persoane e important să avem grijă de “cartea noastră de vizită”, iar Dr. Spiller a creat produsele de îngrijire pentru față destinate bărbaților. Dacă mă urmărești de ceva timp, cu siguranță, ți-ai dat seama că partea de îngrijire contează la fel de mult ca modul în care ne […]

Parfumul unisex Van Cleef & Arpels – Ambre Imperial

Parfumul unisex Van Cleef & Arpels – Ambre Imperial este unul oriental condimentat care a fost lansat în 2015. Van Cleef & Arpels este un brand de bijuterii franceze, ceasuri și parfumuri care a fost fondat în 1896 de către Charles Arpels și Alfred Van Cleef. Aceștia și-au deschis primul butic în Paris, în 1906. […]

Îngrijirea tenului pe timp de vară

Aspectul tenului este printre primele impresii pe care le lăsam atunci când interacționăm cu alte persoane, iar anotimpul cald poate să aducă câteva dezavantaje – un ten mult mai uleios și cu tendința de acnee, sensibilizat, cu un aspect dur și aspru datorita razelor UV care sunt tot mai nocive. De aceea este important să […]

Accesorii pentru barbati

Ziua internațională a pălăriei se sărbătorește în 15 ianuarie

În 15 ianuarie se sărbătorește ziua internațională a pălăriei - accesoriu care a început să se bucure din nou de popularitate. Pentru purtătorii de pălării, acest accesoriu vine cu un dublu rol: ne … [Citeste mai departe...] about Ziua internațională a pălăriei se sărbătorește în 15 ianuarie

Metaphore World Jewelry – bijuterii create din povestea ta

Metaphore World Jewelry s-a născut la inițiativa lui Andrei Coman în 2018 deoarece nu-și găsea accesorii/bijuterii care să i se potrivească personalității și stilului său vestimentar. Inițial a fost … [Citeste mai departe...] about Metaphore World Jewelry – bijuterii create din povestea ta

Borsalino lansează colecția primăvară/vară 2021: Beauty, Joie de Vivre

Colecția Borsalino 2021: Beauty, Joie de Vivre și Diversity s-a născut din combinarea, din punct de vedere stilistic, a trecutului cu prezentul. Această colecție destinată atât bărbaților precum și … [Citeste mai departe...] about Borsalino lansează colecția primăvară/vară 2021: Beauty, Joie de Vivre

Măști faciale la 2 lei bucata de la Antonio Gatti

Antonio Gatti a pus spre vânzare, de astăzi, măști faciale la 2 lei bucata. În momentul de față e posibil să ofere cel mai mic preț de pe piață. Compozitie: Material nețesut, TNT ignifug 50 g, … [Citeste mai departe...] about Măști faciale la 2 lei bucata de la Antonio Gatti

Copyright © 2021 · Stil Masculin

... ...