În ziua de azi, devine din ce în ce mai normal să fim atrași de branduri. Un simplu logo imprimat pe un produs crește instant valoarea produsului, în funcție de notorietatea de care se bucură acel logo. Privind lucrurile la o scară mai mare, situația e destul de tristă având în vedere că unele persoane dorm în fața magazinelor pentru a se afla printre primii care pun mâna pe cel mai nou produs al unui brand.
Butoni auto pentru condus
Astăzi nu o să discutăm despre astfel de situații, ci o să abordăm această problemă la o scară mult mai mică, cea vestimentară, respectiv cea care ține de accesorii.
Foarte mulți bărbați fac greșeala de a cheltui sume mari pe haine care au o etichetă ușor de recunoscut, însă lasă de dorit în privința calității. Aceasta este o greșeală din punct de vedere al investiției și al raportului calitate/preț. O greșeală mult mai mare, din punct de vedere vestimentar este să porți și lucruri cu logo-ul brandului la vedere, indiferent că brandul respectiv are sau nu legătură cu domeniul vestimentar. Când nu are, atunci e și mai gravă greșeala.
Așa ar fi în cazul unor butoni „auto”, dacă pot fi numiți așa. Sunt butoni cu însemnele marilor branduri auto, pe care, dacă nu ești reprezentant al firmei respective sau în cel mai rău caz, un milionar îndrăgostit de brandul respectiv, nu ai avea de ce să îi porți.
Analizând lucrurile logic, ai variante mult mai bune în alegerea butonilor, decât o pereche cu sigla celor de la BMW sau Mercedes. Doar din punct de vedere al posibilității de asortare, deja avem un motiv solid pentru care o pereche simplă de butoni este o alegere mai potrivită. Ca o ultimă precizare, deținerea unei mașini nu e un motiv de o anumită marcă nu e un motiv pentru a purta butoni cu sigla mașinii.
Așadar, tu ce părere ai de acest tip de accesorii?