Ce Ar Trebui Să Știi Despre Ținuta Office

Săptămânile trecute am notat despre câteva momente vestimentare importante din viața bărbatului. Am trecut prin vestimentatia formală, casual și încheiem capitolul cu cea ținuta office. Am ales cele trei variante deoarece, cel puțin săptămânal abordăm o dată sau de două ori aceste stiluri vestimentare. Consider că dacă suntem buni la oricare dintre cele trei stiluri, pe baza simțului estetic și al cunoștințelor acumulate, putem face asocieri corecte și la restul. 

Detalii despre ținuta office

Munca de birou este diferită pentru fiecare domeniu și persoană în parte. Am menționat acest lucru deoarece ținuta prezentată în acest material nu se potrivește fiecărei activități. Sunt multe domenii care au un cod vestimentar destul de strict și în multe situații este vorba despre costum sau ținuta business-casual. Eu am ales o variantă smart-casual pentru birou, deși puteam la fel de bine să pun un costum gri sau bleumarin și eram în regulă. În opinia mea, dacă vrei să fii diferit, joacă-te cu contraste sau nuanțe care merg bine între ele. 

Piesa de bază din ținuta office este sacoul cu imprimeul houndstooth maro de la Boggi Milano. Sacoul te pune în evidență în două feluri: din punct de vedere al manufacturii și vizual. Compoziția materialului este format din mătase 48%, lână 29% și bumbac 23%. În plus, sacoul este semicăptușit și s-a acordat o atenție deosebită detaliilor. Din punct de vedere vizual, din depărtare se vede ca un sacou maro, iar din apropiere se observă imprimeul houndstooth. Cu cât scara imprimeului este mai mică, cu atât imprimeul este mai elegant.

Acest tip de imprimeu este unul clasic care datează din 1800 și este originar din Scoția. Dacă e să luăm în calcul toate elementele din sacou îl putem situa în zona smart-casual. Din cauza imprimeului, dar și a buzunarelor aplicate sacoul tinde mai mult în zona casual decât în zona formală.

Stil Masculin Tinuta Office Boggi
Ținuta office

O combinație cromatică cu care nu poți da greș în ținuta office este maro cu albastru. De exemplu, am ales această cămașă din bumbac pique deoarece materialul seamănă foarte mult cu cel din denim. În plus, un astfel de imprimeu mi se pare că merge mai bine asortat la denim. În altă ordine de idei, am dorit să îți ofer o alternativă clasicei cămăși albe. La fel de bine ar fi mers și o cămașă crem, roz, albastru deschis, gri sau verde pentru că sacoul îl putem considera neutru din punct de vedere cromatic. 

Ținuta office necesită și accesorii. Astfel, am ales cravata din aceeași familie de culori. Cravata era în contrast cu albastrul ținutei și în același timp bulinele de pe ea se asortau cu sacoul și cămașa. Chiar dacă în ultima vreme nu prea am purtat batistă de buzunar, la această ținută simțeam nevoia unei pete de culoare. 

Ca nivel de eleganță am ales varianta de mijloc a pantalonilor. Adică nu sunt așa de casual ca jeanșii, dar nici așa de formali ca cei de stofă. Bănuiesc că nu ești străin de termenul pantalon chino. Alte variante din punct de vedere al pantalonilor sunt cei gri, albi sau khaki. Cei gri și khaki sunt perfecți pentru business-casual, iar cei albi pentru o ținută mult mai relaxa.

Încălțămintea am ales-o pe maro deoarece se asortează mai bine cromatic decât negrul. În opinia mea, încălțămintea neagră te limitează foarte mult din punct de vedere cromatic. Având în vedere sezonul actual am ales să port șosete ”invizibile”. Pentru diversitate în partea de jos mai poți purta șosete colorate. Majoritatea nuanțelor se vor potrivi fiindcă ai contrast din partea pantalonilor și a încălțămintei. Pe lângă pantofii prezentați, poți purta loaferși sau încălțăminte sport dacă mediul de lucru este unul relaxat.

Pentru mai multe ținute office vei găsi o gamă variată de piese vestimentare aici sau în magazinul Boggi Milano, situat în Băneasa Shopping City din București. 

Cu aceste sfaturi am încheiat aceste capitole despre ținutele formal, casual și office. Evident că sunt mult mai multe informații de știut, dar am încercat să fiu cât de succint posibil. Foarte important de reținut este faptul că trebuie să îți alegi partea de informație care se aplică în cazul tău. 

Cum ți s-a părut ținuta office prezentată în cadrul acestui articol?

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *