Andreea Rada Tudor, fondatoarea Rada Perfumes, a început interacțiunea cu lumea parfumului și a mirosului de la o vârstă fragedă. Și-a dezvoltat simțul olfactiv investind orice sumă de bani, pe care o strângea, să descopere noi parfumuri și mirosuri.
Dezvoltarea simțului olfactiv a continuat în anii ’90, după ce o mătușă a Andreei a deschis o parfumerie, în Cluj, unde a avut acces la o bază mai mare de parfumuri.
Cuprins
Mai multe detalii despre Rada Perfumes
În 2015 a deschis două saloane de cosmetică și cu această ocazie a început cu 70 de parfumuri care aveau prețul de pornire de la 200-300 de lei. În urma feedback-ului, de la clienți, s-a adaptat pieței actuale și s-a concentrat pe parfumuri care se încadrează între 100 și 250 lei.
Parfumurile au acest preț deoarece nu se fac investiții majore în branding. Deși au produse bune, sunt branduri care nu investesc în designul sticlelor precum fac altele.
După ce a vândut cele două saloane și-a mutat „standul” la biroul ei de avocatură. Dar pentru că nu voia să amestece parfumurile cu avocatura, a căutat un spațiu în cele două mall-uri din Cluj. Între timp, a primit invitația de a participa la un târg de Crăciun organizat la Vivo în 2018 unde în 24 de zile a vândut 1007 parfumuri. Datorită succesului pe care l-a avut la târg ea a fost rugată să rămână la Vivo. Astfel, în februarie 2019 a deschis primul stand Rada Perfumes în Vivo Cluj care a fost urmat de alte două în Baia Mare și Zalău. Și recent s-a lansat magazinul online.
Ce fel de parfumuri vei găsi în portofoliul parfumeriei
Deși în portofoliul Rada Perfumes se regăsesc în jur de 400 parfumuri de la 13 brand-uri, foarte rar găsești același produs în gramaje diferite.
Procesul de selecție a parfumurilor care urmează să fie în portofoliul se face prin filtrul personal al Andreei. Testează timp de câteva luni produsele și alege ce-i place fără să dubleze mirosurile cu produse deja existente.
Personalul de la standuri este instruit de Andreea. Ea are răbdare cu fiecare client în parte pentru a descoperi produsele și pentru a-și dezvolta cultura olfactivă. Ceea ce a dus la o recurență a clienților de circa 90%. Iar ei își doresc în continuu să încerce ceva diferit și mai complex.
Pentru cei care sunt nehotărâți și vor să testeze mai multe parfumuri, au posibilitatea de a achiziționa o mostră de 2 ml din fiecare produs în parte.
Parfumurile orientale distribuite de Rada Perfumes au o combinație autentică de mirosuri. Multe dintre aceste ingrediente apar în combinații inedite indiferent dacă ne referim la parfumuri cu mirosuri grele sau ușoare. Majoritatea parfumurilor orientale precum și uleiurile esențiale se produc în fabriciile proprii. Concentrația de uleiuri esențiale folosite în parfumeria orientală este de 16 – 24% comparativ cu parfumeria tradițională care are 5-6%.
Cel mai vândut produs este parfumul unisex Ana Abiyedh care este urmat de Rave Now.
Mai multe despre parfumurile orientale poți vedea accesând site-ul.