Casa Frumoasă, primul și cel mai reprezentativ magazin multi-brand, sărbătorește 18 ani în industria de lux, dedicați vestimentației masculine și feminine de lux atât Ready to Wear, Made-to-Measure, în ediții limitate, dar și serviciilor exclusiviste VIP: personal shopper, style advice, sesiuni private de shopping, servicii de primire personalizată, valet parking.
Casa Frumoasă -18 ani în industria de lux
Ajuns la maturitate, business-ul Casa Frumoasă reprezintă cinci magazine de lux în destinațiile cheie de shopping ale Capitalei, aproximativ 20 de brand-uri de top, 40 de angajați, 5.000 de stofe din care se pot realiza costume la comandă și afaceri de peste două milioane de euro.
”Brand-ul Casa Frumoasă apare sub acest nume în România în anul 2005 ca o continuare firească de dezvoltare a business-ului și a portofoliului de brand-uri care până atunci însemna o reprezentare locală a celui mai exlusivist producător de stofe de lux din lume, Scabal. În același an am adus în premieră și exclusivitate pe piață legendarul brand de pantofi Santoni și Loro Piana Men, un brand italienesc de top specializat în produse de lux din cașmir și lână.
În prezent Casa Frumoasă s-a extins într-un grup de lux în sine, care astăzi înseamnă 40 de angajați, 3 magazine dedicate vestimentației masculine, unul modei feminine și începând cu anul 2015 un nou magazin franciză, Marc Cain”, declară Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasă.
Pentru anul 2015, Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasă, anunță consolidarea business-ului prin deschiderea unui nou magazin, Marc Cain, franciza unui brand premium de fashion feminin fondat în Germania în 1973. Marc Cain este un brand care combină esteticul cu arta într-un aspect natural, ca într-o declarație de iubire pentru EA, femeia încrezătoare, curioasă, open-minded, care pun preț pe design, calitate și materiale.
De asemenea, investițiile pentru anul viitor se referă și la extinderea magazinele Casa Frumoasă de la Hotel Radisson Blu pentru a crea cea mai importantă destinație de shopping atât pentru doamne cât și domni, cu un nou mix de brand-uri și colecții de fashion direct de pe catwalk. Noul fashion corner va aduce brand-uri de renume precum Fausto Puglisi, Giambattista Valli, Antonio Berardi, Stella Jean cu ajutorul cărora doamnele vor fi în pas cu tendințele modei din marile capitale europene, precum și brandurile Stone Island și Dalmine pentru domni.
Casa Frumoasă Store, Marriott și Radisson oferă domnilor un mix de brand-uri pentru a satisface cele mai exigente cerințe: Scabal, Brioni, Santoni, Loro Piana, Salvatore Ferragamo, Emanuelle Maffeis, Jacob Cohen, Pal Zileri, Zimmerli.
Moda feminină este susținută în magazinul J.Kristensen de nume sonore internaționale precum Salvatore Ferragamo, Loro Piana, Fabiana Fillipi, Blumarine, Santoni, MSGM, No21, Stuart Weitzman, Joseph.
Istoric Casa Frumoasă:
- 1996: Primul magazin Scabal – Julia Kristensen aduce pe piața din România Scabal, cel mai mare producător de stofe de lux din lume și oferă servicii Made-to-Measure.
- 2000: Magazinul Scabal se mută în strada Polona
- 2001: Se deschide al doilea magazin Scabal la J.W. Marriott Grand Hotel
- 2003: Deschiderea magazinului franciza Elegance Boutique la J.W. Marriott Grand Hotel
- 2004: Deschidere showroom Made-to-Measure Scabal în strada Frumoasă
- 2005: Se lansează brand-ul Casa Frumoasa
- 2007: Se deschide magazinul Kristensen la Hotel Radisson Blu
- 2008: Se achiziționează vila din Lascăr Catargiu în urma unei investiții de aprox 5 milioane euro
- 2009: Casa Frumoasă se mută în vila din bulevardul Lascar Catargiu
- 2011: Inaugurarea restaurantului Veranda Casa Frumoasă; Magazinul Elegance se mută la Hotel Radisson Blu
- 2012: Se deschide Casa Frumoasă la Hotel Radisson Blu
- 2014: Casa Frumoasă devine cel reprezentativ magazin multi-brand în industria de lux