
Am participat la a șasea ediție de Electric Castle 2018 iar experiența a fost extraordinară. Discutam înainte de începerea festivalului cu majoritatea cunoștintelor și cu toții așteptam ca acest eveniment să înceapă. Mi-a plăcut foarte mult mesajul folosit în comunicare #meetmeatthecastle, schela instalată în Piața Unirii cu numărătoarea inversă, dar și brand ambasadorii festivalului care vindeau abonamente la preț special. În plus, cele 5000 de abonamente, la preț special, puse la dispozitie pentru editia din 2019 au fost vândute în aproximativ 24 de ore. Mai ales că nu era data anuntață. Asta spune multe. Nu-i așa?
Chiar dacă a plouat mi-am propus să port în fiecare zi încălțăminte sport albă. Nu sunt adeptul cizmelor. Le-am purtat într-o ediție și au fost foarte inconfortabile. Au fost suficient de multe spații acoperite și mii de pavaje tip portafloor și alei cu prietriș. Practic trebuia să ai grijă pe unde calci. Într-adevăr i-am murdărit, dar nu au intrat apa în ei.
Experiența Electric Castle 2018
Panoul cu mesaje de anul trecut a rămas în continuare și acesta a fost preferatul meu.
Am avut senzația că am revenit într-un loc familiar având în vedere că nu au fost multe modificări față de anul trecut din punct de vedere al scenelor. Suprafața a crescut de la 220.000 la 300.000 de metri pătrați, dar și zilele de festival. Practic au fost 5 zile ceea ce pentru mine a fost prea mult. Iar ca număr de participanții media zilnică a depășit ușor 40.000.
În cadrul festivalului s-au putut face foarte multe activități indiferent de vârstă, sex sau preferințe. Cei care i-au putut împăca pe majoritatea mi s-a părut că au fost Beard Brothers. Au avut foarte multe activități atât ziua precum și seara datorită zonelor special amenajate de Crossfit, origami, boardgames, tuns și aranjat barbă, concursului de bărbi, plus multe alte jocuri. Petrecerile lor erau total atipice comparativ cu scenele de la Electric Castle.
Să nu uităm de Live Jukebox. Idea a fost genială.
Pentru amatorii de senzații tari a fost slingshot.

Sunt pasionat de jocuri arcade și o parte din ziua de duminică am petrecut-o jucând jocuri.
Au mai fost foarte multe activități vis-a-vis de scena principală printre care a fost prezent și brand-ul clujean Farmec care a avut multe concursuri destinate și cuplurilor iar femeile s-au bucurat de răsfăț. Din păcate nu prea am putut participa pentru că de fiecare dată am ajuns prea târziu și erau prea mulți la coadă.
Artiștii Circului Metropolitan din București au creat „Reveria” împreună cu echipa Cirque du Soleil, spectacolul plin de acrobații curajoase fiind prezentat la Electric Castle pentru prima dată în afara capitalei.
Scena cu care am rezonat cel mai bine a fost The Hood Movement. Au avut concurs de Mc Battle, Freestyle și această scenă a găzduit și artiști de pe scena principală. Cei care mă urmăriți pe Instagram ați văzut story-urile respective.
Din păcate au fost momente în care am stat foarte prost cu semnalul noroc cu wi-fi-ul care a funcționat din când în când.
Transportul a fost decent. Știi expresia dai un ban, dar stai în față? 12 lei biletul normal și 25 de lei cel premium. A fost un moment în care mi-am dorit să am acel bilet aș fi economisit 30 de minute de stat la coadă. Autobuzurile s-au mișcat foarte bine și au fost suficiente pentru toată lumea.
Mai jos poți vedea ținutele pe care le-am purtat la festival
Si două video-uri pe care le-am postat pe canalul de Youtube.
Electric Castle nu este doar despre festival este vorba de o adunare a mai multor comunități. La Booha Mansion aproape în fiecare zi de la orele 14:00 -15:00 era aproape neîncăpătoaere. La Beard Brothers era o activitatea continuă. The Hood Movement care din păcate nu s-a bucurat de aceeași expunere ca și anul trecut.
O parte din venituri se duc în renovarea castelului Banffy ceea ce înseamnă că festivalul îți dorește să lase ceva în urma lui.
Ne revedem în 2019!