După ce în unul din articolele trecute am discutat puțin despre colecția de haine a celor de la Ferrari, astăzi aruncăm o privire asupra aceleași laturi a rivalilor acestora, și anume Lamborghini. Chiar dacă am precizat și atunci, ar fi bine să revenim mai întâi la un aspect foarte important referitor la branding. Construirea unui brand necesită timp și oferirea unor servicii de înaltă calitate. Odată cu transformarea unei mărci într-un brand, este inevitabilă existența unei legături emoționale între client și produsul sau serviciul oferit.
Colecția de haine a celor de la Lamborghini
De la acest nivel, oportunitățile de dezvoltare sunt foarte variate. Practic, poți intra pe alte piețe unde să te plasezi din start deasupra concurenței doar pentru că ai un brand de lux în spate, chiar dacă în trecut activai pe o piață total diferită.
Așa se ajunge în punctul în care branduri de lux din domeniul auto au propriul magazin de haine. De fapt, nu putem vorbi de o penetrare bruscă a pieței vestimentare luând în considerare faptul că atât Lamborghini, cât și Ferrari ofereau inițial haine pentru condus. Aici însă intrau geci, pantaloni sau costume din piele pentru șoferi.
Încet, dar sigur, ei au făcut tranziția și către alte stiluri vestimentare. Astfel, în momentul de față au în magazinul oficial cămăși, pulovere, sacouri, tricouri sau jachete.
Un lucru clar este acela că atât timp cât brandul este unul de lux, și produsele vor avea prețuri pe măsură. De aceea, cei de la Lamborghini își permit să ofere o cămașă la prețul de 150 Euro, o jacheta de piele la 620 Euro, un sacou la 450 Euro și o pereche de chinos la 190 Euro.
După cum vezi, produsele sunt simple și cu siguranță sunt și de calitate. Probabil, ca șofer de Lamborghini, sunt doar o cheltuială nesemnificativă în plus, însă privind din punct de vedere strict vestimentar, crezi că astfel de produse își merită prețul?
Dacă ai dispune de un buget considerabil care să îți permită achiziționarea unor astfel de produse, le-ai cumpăra?
sursa foto: aici